خانهاخبار
تیزر جدید از گوشی Essential اندی رابین؛ آیا این گوشی با دوربین 360 درجه همراه است؟

تیزر جدید از گوشی Essential اندی رابین؛ آیا این گوشی با دوربین 360 درجه همراه است؟

اندی رابین خالق سیستم عامل اندروید بود که مدتی قبل از گوگل جدا شد و حال قصد دارد گوشی هوشمند خود را بسازد. این گوشی مرموز که Essential نام دارد تا به خبرهای زیادی را به خود اختصاص داده اما تازه‌ترین آن‌ها مربوط به تیزری است که در توییتر منتشر شده و گجتی متصل به یک گوشی را نشان می‌دهد.
۱۳۹۶/۳/۶

همان‌طور که شاید تا به حال شنیده باشید، اندی رابین (یکی از خالقان اندروید) قصد معرفی گوشی هوشمندی با نام اسنشال را دارد که احتمال می‌رود تا ۳۰ ماه مه یعنی ۳ روز دیگر معرفی شود. بنابراین با نزدیک شدن به زمان معرفی؛ خبرها۷ شایعات و تیزرهای مختلفی درباره این گوشی منتشر خواهند شد. یکی از این تیزرها که مستقیما در حساب توییتر شرکت رابین منتشر شده، طرحی سایه مانند از این گوشی را در تاریکی نشان می‌دهد.

در این تیزر، یک ابزار دایره مانند عجیب هم در بالای گوشی قرار گرفته است که به جز این که احتمالا این دستگاه یک دوربین ۳۶۰ درجه است که بالای گوشی نصب می‌شود. احتمال دیگری که به ذهن می‌رسد این است که قطعه مذکور جزئی جدا نشدنی از بدنه گوشی باشد که به تصمیم عجیب طراح مربوط است.

image

البته، ممکن است گمان ما درباره این بخش اشتباه باشد، فعلا احتمال یک دوربین ۳۶۰ معقول‌تر است. در کنار این بیرون‌زدگی مرموز، کلیدهای تنظیم صدا و کلید پاور هم دیده می‌شود که هر دو در سمت چپ قرار دارند.

آنچه تا به حال از مشخصات این گوشی می‌دانیم این است که نسبت صفحه نمایش به بدنه آن بسیار زیاد است و در نتیجه حاشیه‌های آن کاهش می‌یابد. صفحه نمایش ۵.۵ اینچی از کیفیت QHD با رزولوشن ۱۳۱۲ در ۲۵۶۰ و نرخ تصویر ۱:۱.۹۵ بهره می برد. زیر این صفحه نمایش، اسنپ دراگون ۸۳۵ خفته است که در کنار ۴ گیگابایت رم وظیفه پردازش را عهده دار است، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و سیستم عامل آن هم اندروید است.

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمدحسین

۱۳۹۶/۳/۶
خودت فهمیدی چی نوشتی...

کیان

۱۳۹۶/۳/۶
به نظر من دوربین عقبشه که میاد بالا و میشه چرخوندش و تبدیل بشه به سلفی

Mahdi

۱۳۹۶/۳/۶
ب نظرم قطعه جدا شدنی نباشه و جز ثابت گوشی باشه
ب هر حال ب نظر گوشی عالی ایه ، صب کنیم ببینیم ب کجا میرسه آخر

drmansoori

۱۳۹۶/۳/۶
با توجه به اینکه دست من واقعا جز دست های با انگشتان کوچک محسوب شده و تنها کمی از دستان خواهران عزیز بزرگتر است(البته به نسبا قد ۱۹۰cm و وزن ۹۰ کیلوگرمی) و با قیاس با ور دست گرفته شدن گوشی رکبرو توسط یک خانم با در دست گرفتن گوشی s7 edge خودم تقریبا گوشی مذکور حاشیه اندکی واشته ولی بی حاشیه مثل جی ۶ است.