خانهاخبار
سامسونگ سه رنگ جدید برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس معرفی می‌کند

سامسونگ سه رنگ جدید برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس معرفی می‌کند

سامسونگ در مراسم معرفی پرچم‌داران امسال خود، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را در ۵ رنگ رونمایی کرد. حال و پس از گدشت تقریبا سه ماه، این شرکت در نظر دادر سه رنگ جدید را به Galaxy S8 و دو رنگ را به +Galaxy S8 پلاس اضافه کند.
۱۳۹۶/۳/۵

فهرستی در وب‌سایت سامسونگ منتشر شده است که بیانگر معرفی تولید گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در رنگ‌های جدید است. در حال حاضر این گوشی در رنگ‌های مشکی نیمه شب، خاکستری ارغوانی، نقره‌ای قطبی، طلایی افرایی و آبی مرجانی در دسترس است.

image

اما به زودی نسخه‌هایی از گلکسی اس ۸ با رنگ‌های آبی یخی، بنفش-خاکستریِ دودی و طلایی ماسه‌ای راهی بازار می‌شوند. اما گلکسی اس ۸ پلاس تنها با دو رنگ بنفش-خاکستری دودی و طلایی ماسه‌ای عرضه می‌شود. همچنین هنوز اعلام نشده که این رنگ‌ها تنها برای بازار تایوان است یا به صورت جهانی هم عرضه می‌شود.

متاسفانه از تصاویر منتشر شده درک درستی از ظاهر گوشی با رنگ‌های جدید نمی‌دهند:

image

در کنار تولید پرچم‌داران امسال در رنگ‌های جدید، سامسونگ مشغول توسعه نسل بعدی خانواده گلکسی S هم هست که با اسم رمز پروژه Star شناخته می‌شود و انتظار می‌رود همین طراحی موسوم به صفحه نمایش بی‌کران را ادامه دهد. در حال حاضر گلکسی اس ۸/ اس۸ پلاس فروش خوبی داشته اند و سامسونگ در نظر دارد تا پایان سال جاری تعداد ۶۰ میلیون دستگاه از این دو پرچم‌دار را به فروش برساند که این میزان حدود ۵ میلیون بیشتر از فروش گلکسی اس۷/ اس ۷ اج است.

اما سامسونگ سال پرکاری را پیش رو دارد، علاوه بر تمرکز روی فروش گلکسی اس ۸ و آغاز توسعه زود هنگام گلکسی اس ۹ (و احتمالا اس ۹ پلاس)، تابستان امسال گلکسی نوت ۸ هم معرفی خواهد شد که امیدواریم خاطره تلخ نوت ۷ را از ذهن‌مان پاک کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

عارف

۱۳۹۷/۱/۷
خیر من خودم اس8 دارم هیچ مشکلی هم نداره بی شک بهترین گوشی جهانه.شما چون یه مشت گوشی اشغال دارید حسودیتون میشه.خوب نیست بخاطر حسودی یک شرکت بزرگ رو زیر سوال ببرید.

?Media?

۱۳۹۶/۷/۱۷
سلام، من +s8طلایی ماسه ای2680000 خریدم عالیه!فقط نمیدونم شارژ بیسیم باید داشته باشه یا باید بخرم؟؟ لطفا راهنمایی کنید.با تشکر.????????

Mr.jackma

۱۳۹۶/۵/۲۷
سلام دوستان s8معمولی کدوم رنگش خیلی قشنگه آخه من همه رنگ شو دوست دارم ولی داخل شکم کدومش جذاب تره ؟

sani

۱۳۹۶/۳/۲۵
چون مثه کپی تی سی و بقیه مارکای چرتو پرت نیست کپی کنه از ایفون

محمد

۱۳۹۶/۳/۹
بعد از جریان نوت 7 گفتیم شاید با اس 8 جبران کنه. ولی نکرد.. چند تا مشکل داره همین اول کار. هرچیم تست مقایسه نگاه کردم تو هیچ زمینه ای حرفی برای گفتن نداره. نمی ارزه اس 7 بفروشم اینو بخرم فکر کنم باید از سامسونگ خدافظی کنم دیگه.