خانهاخبار
لپ‌تاپ جدید وایو و تولید صدای مرسدس بنز!

لپ‌تاپ جدید وایو و تولید صدای مرسدس بنز!

حتما تا به حال نام پورش دیزاین به گو‌ش‌تان خورده است؛ محصولات بسیاری با الهام از طراحی خاص این خودروسازی و تحت برند پورش دیزاین تولید شده اند که معروف‌ترین آن‌ها گوشی‌های هوشمند هستند. اما این بار کمپانی ژاپنی وایو با استفاده از المان‌های الهام گرفته از شرکت بنز لپتاپی را معرفی کرده که هنگام بوت شدن صدای مرسدس بنز را هم تولید می‌کند.
۱۳۹۶/۳/۵

اتومبیل‌ها همیشه صدای خاص خود را دارند که از هیچ دستگاه دیگری شنیده نمی‌شود، اما این از این به بعد می‌توانید این صدا را از لپ‌تاپ هم بشنوید. کمپانی وایو به تازگی لپ‌تاپی را برای بازار ژاپن معرفی کرده است که نسخه ویژه وایو Z برای مرسدس بنز است و هنگام بوت شدن صدای اتومبیل‌های این برند آلمانی را تولید می‌کند.

image

این لپ‌تاپ که برای عشق ماشین‌ها ساخته شده است، علاوه بر تولید صدای مرسدس بنز از طراحی ویژه‌ای هم برخوردار است. روی بدنه لپ‌تاپ تصویری از خودرو دیده می‌شود، لوگو مرسدس روی ترک‌پد قرار گرفته و چند لوگو دیگر از مرسدس هم در قسمت‌های مختلف بدنه لپ‌تاپ پنهان شده است که احتمالا فقط افرادی که قسمت Tokyo Drift از سری فیلم‌های The Fast and the Furious را دیده‌اند، می توانند این علامت‌ها را بیابند.

اگر صدای بوت شدن این لپ‌تاپ ذهن شما را مشغول کرده است، می‌توانید آن را بشنوید:

به غیر از المان‌های استفاده شده که به برند مرسدس مربوط می‌شوند، این لپ‌تاپ از لحاظ مشخصات سخت افزاری مشابه لپ‌تاپ قابل تبدیل وایو Z Flip است که سال گذشته معرفی شده بود، اما قیمت آن از نسخه سال گذشته بسیار بیشتر است. نسخه مجهز به پردازنده Core i7 قیمتی معادل ۲۵ هزار ین (حدود ۲۲۳۹ دلار) خواهد داشت. در این لپ‌تاپ از دو طراحی مختلف استفاده شده است: نسخه‌ای که از مدل آینده نگرانه و خودران بنز (که در نمایشگاه توکیو ویژن رونمایی شده بود) الهام گرفته و نسخه دیگر که در طراحی آن از مرسدس کلاسیک 300SL استفاده شده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

قطاری -حسین

۱۳۹۶/۳/۵
حرفی برا گفتن نیست
عالی
خیلی عالی
بسیار عالی
درود بر کمپانی سونی و بنز و وایو

.

۱۳۹۶/۳/۵
خو چه كاريه ي پوستر از مرسدس مي خري باقي پولتم ميزاري بانك