خانهاخبار
موتور 2.0 لیتری در فولکس واگن تیگوان برای بازار آمریکا

موتور 2.0 لیتری در فولکس واگن تیگوان برای بازار آمریکا

فولکس واگن قصد دارد مدل تیگوان را با یک موتور 2.0 لیتری جدید روانه بازار کند که بهره‌وری بالاتری نسبت به قبل دارد.
۱۳۹۶/۳/۵

فولکس واگن تیگوان مدل 2018 یک موتور کاملا جدید خواهد داشت. شاسی بلند تیگوان به هنگام عرضه در تابستان در نسخه‌ای با موتور 2.0 لیتری در دسترس است که از سوی کمپانی آلمانی با کد EA888 شناخته می‌شود.

موتور EA888 نخستین بار سال 2009 در مدل CC معرفی شد که با وجود حجم کم، کارایی و بهره‌وری بیشتری داشت. موتوری که در تیگوان مورد استفاده قرار می‌گیرد باز هم متمرکز بر بهره‌وری است که پیستون و سرسیلندرهای آلومینیومی و فنر سوپاپ فولادی خواهد داشت.

اگرچه آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا (EPA) هنوز میزان مصرف سوخت این موتور را اعلام نکرده اما فولکس واگن می‌گوید که در مقایسه با موتور فعلی 1.8 لیتری موجود در پاسات، جتا، بیتل و گلف، موتور 2.0 لیتری مصرف سوخت کمتری دارد اما 20 درصد گشتاور بیشتری تولید می‌کند. قدرت نهایی این موتور 184 اسب بخار و گشتاور آن 299 نیوتن متر است.

image

در مقایسه با مدل 2017، توان این خودرو 16 اسب بخار تقلیل یافته اما گشتاور آن 19 نیوتن متر افزایش پیدا کرده است. البته طبق شایعات نسخه قدرتمندی هم از تیگوان در دسترس خواهد بود که خروجی 300 اسب بخاری دارد.

در حال حاضر، این موتور 2.0 لیتری تنها گزینه قابل سفارش برای تیگوان است که به گفته فولکس واگن به زودی راه خود را به سایر محصولات هم پیدا خواهد کرد.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)