خانهاخبار
آغاز تولید گلکسی S9 سامسونگ با اسم رمز Star

آغاز تولید گلکسی S9 سامسونگ با اسم رمز Star

به نظر می‌رسد موفقیت‌های گلکسی اس ۸ در بازارهای جهانی هم نتوانسته میل سامسونگ به پیشرفت را کم کند و این شرکت زودتر از موعد همیشگی خود را برای تولید پرچم‌دار سال آینده، گلکسی اس ۹، آماده می‌کند. این در حالی است که هنوز گلکسی نوت ۸ معرفی نشده است.
۱۳۹۶/۳/۴

در حال حاضر سامسونگ مشغول فروش گلکسی اس ۸  و اس ۸ پلاس است و تا به حال فروش خوب و رکوردهای جدیدی را در سری کهکشانی خود به ثبت رسانده. اما کمپانی کره‌ای به این قانع نیست و خبرهای منتشر شده اعلام می‌کنند که سامسونگ زودتر از موعد همیشگی در حال آماده شدن برای تولید گلکسی S بعدی یا همان اس ۹ است. در حال حاضر پروسه توسعه پرچم‌دار آینده این شرکت با اسم رمز Star آغاز شده است.

این که سامسونگ از حالا فرایند تولید اس ۹ را آغاز کرده جای تعجب ندارد. توسعه گوشی‌های هوشمند نیاز به زمان زیادی دارد و اگر از گوشی انتظارات بسیاری داشته باشیم، سازنده مجبور است تلاشش را بیشتر کند تا انتظارات را برآورده نماید.

image

سامی با تولید گلکسی اس ۸ توجهات بسیاری را به خود جلب کرد و با توجه به تاریخچه بخش موبایل این شرکت، گلکسی اس ۹ در بدترین حالت باید یک به روز رسانی از اس ۸ باشد. اما شرکت کره‌ای برای رقابت با سایر شرکت‌ها و همچنان ثبت رکوردهای جدید در فروش و افزایش درآمد، باید نماینده شگفت انگیز دیگری را راهی بازار کند.

در گزارش‌های منتشر شده به این نکته اشاره شد که در توسعه گلکسی اس ۹ علاوه بر اسم رمز Star، اسم رمز Star2 هم دیده می‌شود که انتظار داریم مربوط به نسخه گلکسی اس ۹ پلاس باشد.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از پرچم‌دار سال آینده سامسونگ در دسترس نیست و البته در سال جاری هنوز پرچم‌دار دیگری برای معرفی وجود دارد که همان گلکسی نوت ۸ است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (26 نظر)

محسن

۱۳۹۶/۸/۲۶
#احسنت

نازو

۱۳۹۶/۵/۱
فقط نوکیا

Sadegh

۱۳۹۶/۳/۱۹
بنظرم شیائومی بهتره پردازنده ی عالی که نسبت به سامسونگ بیشتره مخصوصا گوشی شیائومی نوت۴ ایکس که رقیبای خودش را ترکوند

...

۱۳۹۶/۳/۱۶
من که ۳ هفته دارم قرمزی صفحه تو تنظیمات یه قسمت به اسم فیلتر نور ابی که صفحه قرمز میشه به خاطر خستگی چشم ریست شدنش هم که بعد اپدیت حل شد اپل پرست???

محمد

۱۳۹۶/۳/۹
نوت 7 ترکید. گفتیم شاید با اس7 جبران کنه اینم توزرد از اب درومد. مشکل صفحه و ری استارت شدن داره. تو همه تستا هم به بقیه باخت.