خانهاخبار
گوشی ارزان قیمت Y6 2017 هوآوی رسما معرفی شد

گوشی ارزان قیمت Y6 2017 هوآوی رسما معرفی شد

هوآوی از گوشی ارزان قیمت جدیدی به نام Y6 2017 رونمایی کرد که به نسبت مشخصات سخت‌افزاری خوبی دارد و برای افرادی که به دنبال گوشی ارزان قیمت می‌گردند انتخاب مناسبی است.
۱۳۹۶/۳/۳

هوآوی در این ماه دو گوشی جدید از سری ،Y که سری ارزان قیمت هستند، را معرفی کرد پس عجیب نیست ببینیم این تولیدکننده چینی سومین گوشی از این خانواده را عرضه کرده است؛ Y6 2017.

همانطور که نام این گوشی گویاست Y6 2017 جانشین Y6 شده است که دو سال پیش عرضه شد. مدل جدید این گوشی نیز همچون نسل قبل در میان گوشی‌های مقرون به صرفه جای می گیرد و مشخصات سخت‌افزاری سطح بالایی ندارد. در صدر مشخصات اعلام شده برای Y6 2017 اندروید 6.0 مارشمالو را می‌بینیم که گویای همین حرف است؛ هوآوی به جای نسخه 7 اندروید، که جدیدترین نسخه اندروید است، نسخه قدیمی‌تر را در گوشی ارزان‌قیمت خود استفاده کرده است.

image

سایر مشخصات Y6 2017 به شرح زیر است:

  • تراشه 4 هسته‌ای MT6737T مدیاتک با سرعت 1.4 گیگاهرتز
  • 2 گیگابایت حافظه رم
  • 16 گیگابایت حافظه داخلی
  • نمایشگر 5 اینچی از نوع IPS و رزولوشن HD
  • باتری 3000 میلی آمپر ساعتی
  • دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی

همانطور که از مشخصات گوشی پیداست، دوربین خوب و باتری قدرتمند از نقاط قوت رده‌پایین جدید هوآوی است که می‌تواند تاثیر زیادی در فروش خوب گوشی داشته باشد. نکته مهم دیگر در این گوشی، دو سیم کارته بودن آن است که طرفداران گوشی‌های ارزان‌قیمت دو سیم کارته را به سوی Y6 2017 خواهد کشاند.

نظر شما چیست؟ آیا گوشی جدید هوآوی در لیست خرید شما قرار می‌گیرد؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ali

۱۳۹۶/۶/۱۲
عالی هستش توبازار ایران اومده

s sadegh

۱۳۹۶/۳/۳
بله ان شاءالله