خانهاخبار
پیش‌بینی سیر صعودی قیمت iPhone 8

پیش‌بینی سیر صعودی قیمت iPhone 8

تحلیل‌گر شرکت UBS به پیش‌بینی قیمت آیفون 8 محصول جدید شرکت اپل پرداخته است. این دستگاه هنوز وارد بازار نشده است و تحلیل‌گر قیمتی بیشتر از iPhone 7 را برایش تخمین می‌زند.
۱۳۹۶/۳/۳

به گزارش پایگاه خبری Business Insider، استیون میلونوویچ (Steven Milunovich) تحلیل‎گر شرکت UBS معتقد است قیمت پایه آیفون 8 حدود 870 دلار خواهد بود و در نهایت با رشد بی‌رویه قیمت، به 1070 دلار می‌رسد.

میلونویچ در یادداشتی خطاب به کاربرانش اعلام کرد: بر خلاف شایعات، قیمت نهایی iPhone 8 بیش از 1000 دلار خواهد بود. در همین راستا او پیش‌بینی کرد که آیفون 8 بیش از 45% فروش بازار را در سال آینده در دست بگیرد.

این تحلیل‌گر در ادامه می‌افزاید، در صورتی که 45% فروش بازار سهم این مدل با صفحه نمایش OLED باشد، با 730 دلار صاحب آیفون 8 می‎شوید.

 

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

Amin

۱۳۹۶/۳/۴
تا اونجایی که من میدونم هیچ کس رو مجبور به خریدن اپل یا هر گوشی دیگه ای نکردن:)

afshin_17

۱۳۹۶/۳/۴
امیدی هس بهت اصن؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد

۱۳۹۶/۳/۳
اگه اپل بتونه به وعده هایی که در رابطه با این گوشی داده عمل کنه و تاچ ایدی و دوربین و بقیه تشکیلات جلوی گوشی را زیر صفحه نمایش قرار بده و صفحه نمایشش۵/۸ اینچی هم داشته باشه و بیرون زدگی دوربین هم توش نباشه من حتی با قیمت بالا هم میخرم چون اپل یا یه کاری را انجام نمیده یا اون را به نحو احسن انجام مید

abbas.ipa

۱۳۹۶/۳/۳
از شما انتظاري نميره كه بگي ايفون خوبه.راحت باش عزيزم

امير

۱۳۹۶/۳/۳
ما عاشق شيطانيم آيفون ميخريم اصلا قرار بريم جهنم اصلا جهنم مال ما شما جي ال ايكس بخر تشريف ببر بهشت ?