خانهاخبار
قلم جدید سرفیس پرو؛ سریعترین قلم دیجیتال در جهان

قلم جدید سرفیس پرو؛ سریعترین قلم دیجیتال در جهان

مایکروسافت امروز از نسل جدید سرفیس پرو خود رونمایی کرد؛ سرفیس پرو 2017 که با قلم جدید سریع، دقیق و در 4 رنگ، عرضه می‌شود.
۱۳۹۶/۳/۲
image

مایکروسافت امروز همانطور که وعده داده بود از نسل جدید سرفیس پرو در کنفرانس خود در شانگهای چین رونمایی کرد؛ پنجمین نسل سرفیس پرو که بسیار شبیه به نسل قبلی است. در کنار رونمایی از سرفیس پرو جدید، این شرکت نسل Surface Pen را نیز آپدیت کرد.

قلم جدید سرفیس مایکروسافت از سطح فشار 4096 پشتیبانی می‌کند تا کار را برای طراحان لذت بخش تر کند. این قلم همچنین ویژگی تشخیص شیب نیز دارد؛ ویژگی‌ای که برای سایه زدن و برخی بخش های دیگر طراحی به کار می‌آید. هر دو ویژگی اضافه شده به قلم مایکروسافت به طراحان کمک می‌کند تا کنترل و دقت بیشتری داشته باشند.

مایکروسافت ادعا کرده قلم جدیدش سریعترین قلم دیجیتال در دنیاست و تنها 21 میلی ثانیه تاخیر دارد. این قلم در چهار رنگ متفاوت عرضه می‌شود: پلاتینی، آبی، مشکی و قرمز.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

arshia

۱۳۹۶/۳/۴
italodance عزیز
این قابلیت ها یعنی 4096 سطح فشار و به طور زاویه دار کار کردن با قلم چیزیه که نمیشه خیلی راحت به دروغ ازش حرف زد
چون امتحان کنن متوجه میشن دروغ بوده
درمورد اینکه ادعا کردن سریعترین قلمه شاید غلو توش باشه
اما بازم دوست اپلی من نمیشه خیلی راحت بزنی زیرش و بگی کذب محض،چون همونطور که گفتم شما منبع خاصی نیستی که بخای صحت اخبار رو تایید کنی

sink

۱۳۹۶/۳/۳
یه نفر واردکننده ی محترم پیدا بشه اینارو با قیمت عادلانه وارد کنه دست ما طراح های فقیر هم بهش برسه :,)

italodance

۱۳۹۶/۳/۳
نه منظورم حبر از خودشون هست تبلیغ خودی
اگر منبع یک سایت بی طرف بود آن وقت تایید داشت همین ساده

italodance

۱۳۹۶/۳/۳
منبع خیر سایت ماکروسافتیه خودش از خودش تمجید میکنه و خبر در میکنه اول

arshia

۱۳۹۶/۳/۳
چه جالبه که یه اپل یوزر پیدا شد که روشن فکر و راست گو باشه
این سایت یه مطلب گذاشته بود که توش گفته بود صفحه تاچ اصلا برای لپ تاپ خوب نیست ،چرا؟چون اپل فعلا قصد نکرده صفحه نمایش لمسی رو استفاده کنه !
اپل یه چیزی رو خوب نشون داده این چندسال : دنباله رو بودن و با احتیاط حرکت کردن = رفتن راه هایی که قبلا یه عده رفتن و دیدن جواب داده
قبلا اعتقادی به صفحه نمایش بزرگ نداشتن در ایفون،بعد یهو به فکر این افتادن یه فبلت بزنن و دیدن که خوبم جواب داد !
هنوز مک بوکای جدید معرفی نشدن و من مطمینم که نسل بعد ای مک هاش و مک بوک هاش صفحه لمسی خواهند داشت چون لپ تاپ ها به سمت صفحه نمایش لمسی دارن میرن و البته aio ها دارن لمسی میشن
نکته بعد بهینه شدن ویندوز 10 با قلمه...بعد یه سری دوستان به فکر خنده و شادی مردم میان میگن : نمیشه با قلم با ویندوز 10 کار کرد...دقیقا نمیدونم حرفاشون رو از کجا میارن
چیزی که میدونم اینه که خیلیا اینقدر اعتماد به نفس دارن که راحت روی هوا صحبت کنن
"یه آدم دانا همیشه برای صحبت کردن پر از شک و تردیده و این درحالیه که آدم های نادان هیچ شک و تردیدی به خودشون برای اظهار نظر راه نمیدن"