خانهاخبار
در این عکس‌ها با گوشی جدید موتورولا آشنا شوید: Moto G5S

در این عکس‌ها با گوشی جدید موتورولا آشنا شوید: Moto G5S

درحالی که موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس گوشی‌های مناسبی بودند حالا موتورولا میان‌رده دیگری با نام موتو جی 5 اس را نیز وارد این جمع خواهد کرد.
۱۳۹۶/۳/۲

اندروید آتوریتی عکسی منتشر کرده که ادعا شده مربوط به گوشی Moto G5S است؛ عکسی که گفته می‌شود از منبع معتبری به دست آمده که از برنامه‌های لنوو خبر دارد. این گوشی در رنگ های خاکستری، طلایی و آبی دیده شده است. از نقطه نظر طراحی اگر به این گوشی نگاه کنیم تنها تفاوتش به Moto G5 یا G5 Plus بدنه تمام فلزی آن است در حالی که دو گوشی قبلی بدنه پشتی آلومینیومی دارند و فریم آنها پلاستیکی است.

مشخص نیست حالا که ظاهر گوشی ارتقا یافته آیا مشخصات آن نیز بهبود یافته است یا خیر. موتو جی 5 اوریجینال تراشه اسنپدراگون 430 با فرکانس 1.4 گیگاهرتزی، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی داشت. این مشخصات سخت‌افزاری برای کارهایی روزانه همچون برقراری تماس، استفاده از اپلیکیشن‌ها، گشت‌و‌گذار در اینترنت کافی است. با توجه به رابط کاربری سبک و کارآمد موتورولا و قیمت گوشی، جی 5 موتورو گزینه مناسبی به شمار می‌رود. جی 5 موتورولا نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن Full HD دارد و از دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی بهره می‌برد. اگر موتو جی 5 اس هم مشخصاتی مشابه جی 5 داشته باشد میان‌رده مناسبی برای کاربران خواهد بود.

موتورولا این روزها سخت مشغول است و چند گوشی جدید را برای عرضه در سال جاری آماده می‌کند؛ گوشی‌های موتو زد 2 فورس، موتو زد 2 پلی، سری موتو سی و سری موتو ای 4. به نظر می‌رسد سال شلوغی در انتظار موتورولا و لنوو است و این شرکت امیدوارانه به آینده نگاه می‌کند. فعلا باید منتظر گوشی‌های جدید لنوو باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)