خانهاخبار
محدودیت عجیب در ویژگی حذف صداهای مزاحم هدفون HTC U11

محدودیت عجیب در ویژگی حذف صداهای مزاحم هدفون HTC U11

مدیر بخش روابط عمومی اچ تی سی توضیحاتی درباره U11 ارائه کرده از جمله درباره هدفون‌های جدید آن.
۱۳۹۶/۳/۲

هفته گذشته کمپانی اچ تی سی، از پرچم‌دار جدید خود به نام U11 رونمایی کرد. اما این بار تایوانی‌ها تصمیم گرفتند که به سخنان و انتقادات کاربران گوش فرا دهد و ایرادات موجود را برطرف کند. یکی از ویژگی‌های جدید در این محصول دریافت گواهی IP 67 است و این بدان معنی است که می‌تواند تا 30 دقیقه در عمق 1 متری در مقابل نفوذ آب مقابله کند. یکی دیگر از انتظارات کاربران درباره U11 استفاده از باتری بزرگ‌تر بود چراکه اچ تی سی توانسته بود باتری 4000 میلی آمپری را در گوشی میان رده One X10 بگنجاند. اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و اچ تی سی از همان باتری 3000 میلی آمپری برای U11 استفاده کرد در حالی که بسیاری از کاربران به اضافه شدن 500 میلی آمپر هم راضی بودند.

یکی از نقاط قوت این گوشی، وجود یک هدفون جدید با قابلیت حذف صداهای مزاحم است که از طریق درگاه USB Type-C به موبایل شما متصل می‌شود و این بدین معنی است که در صورت استفاده از آن، همزمام قادر به شارژ کردن گوشی نخواهید بود. به هر حال اگر یک اچ تی سی U11 در اختیار ندارید، کنجکاو هستید که آیا ویژگی حذف صدای مزاحم در سایر گوشی‌های اچ تی سی و یا گوشی‌های سایر کمپانی‌ها هم کار خواهد کرد یا خیر.

image

به تازگی آقای «جف گوردون» مدیر بخش روابط عمومی اچ تی سی اعلام کرده که این هدفون با هر گوشی دارای پورت USB Type-C (مانند اچ تی سی یو اولترا، یو پلی، 10 EVO و بولت) کار می‌کند اما ویژگی حذف صداهای مزاحم تنها به U11 محدود می‌شود.

یکی دیگر از سوالات مطرح شده پیرامون عملکرد لبه‌های حساس به لمس بود که آیا این لبه‌های می‌توانند به عنوان کلید عمل کنند یا خیر. اما آقای گوردون توضیح می‌دهد که این لبه‌ها در حال حاضر عملکرد محدودی دارند اما این ظرفیت را دارند که تعامل بسیار بیشتری با کاربر داشته باشند. به  زبان دیگر اچ تی سی برنامه‌های بسیار بزرگی برای لبه‌های حساس به لمس دارد و فشار دادن آن تنها آغاز مسیر است.

image

آقای گوردون می‌گوید:

چرا فشار باید به جای یک کلید ساده عمل کند؟ یک کلید عملکرد بسیار محدودی دارد در حالی که Edge Sense توانایی‌های بسیار بزرگی دارد و تعامل از طریق لمس با آن بسیار گسترده‌تر خواهد بود و فشار دادن آنها تنها آغاز راه است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (36 نظر)

بهنام

۱۳۹۶/۴/۱
چند سالته؟ فک کنم نهایت 20
htc هنگ میکنه شما نخر . تو هر پیجی از htc میرم شمام هستی
اگه بده چرا اصلا میای تو قسمت htc .
تا حالا اصلا با htc کار کردی؟ اصلا گرفتی دستت؟ من خودم یه ایفون دارم یه htc .
تو خیابون چه ماشینایی زیاده؟ پراید و پژو . سامسونگ هم به همین شکل . دست همه هست
من خودم یه شخصه چیزی رو دوست دارم که هم کمه و هم با توجه به چندتا سایت معتبر , بهترینه .
حالا شما سنگ سامسونگتو بزن به سینت . از بچه 6 ساله تا یه فرد 90 ساله دستشون سامسونگه , نه اینکه بهترین باشه نه چون یه گوشی کاملا ساده و بی روحه و ارزن . همه فروشنده هم به امثال شما میگن این بهترینه چون حوصله نداره واست از بقیه گوشیا توضیح بده چون فقط دنبال پوله .
شرط میبندم بهت یه گوشی ایفون بدن میگی بدرد نمیخوره چون مثلا یا بلوتوس نداره یا میگی نمیشه share کرد چیزی رو .
سعی کن به نظر خودت هم احترام بزاری چه برسه به بقیه دوستان از هر برند دیگه

FariD

۱۳۹۶/۳/۱۸
من طرفدار برند خاصی نیستم قبلا گوشی سونی و ایسوس داشتم در حال حاظر هم S7 Edge دارم ولی واقعا بعضی هارو درک نمیکنم انگار شرکت خودشونه اینجوری حرف میزننو.. ما فقط مصرف کننده ایم همین واقع بین باشید. U11 واقعا گوشی خوبی هست باطری خوب کیفیت ساخت خوب نوآوری جالب دوربین فوق العاده بهترین طبق dxomark.com و...ب نظر من بهتر میشد اگه بدنه تمام فلزی داشت. البته هنوز نوت8 و آیفون8 و الجیv30 نیومده. خیلی جالبه بعضیا میگن خوب نیستو فامیلمون خریده آخه گوشی ک هنوز عرضه نشده چجوری خریدن؟!!! واقعا خنده داره

Pm

۱۳۹۶/۳/۶
نه داداش به نظرم اونطوری خیلی بهتر بود
چون به جاش سود بیشتری نصیب خودش میشد و اپراتور ها و بعضی شرکت ها مثل imate برای برند سازی خودشوت این کارو میکردن
حدود ۵ سال با اچ تی سی کار کرد بعد قرار داد تموم شد گوشی های خود imate دوسال هم دووم نیاوردن
بعدش اچ تی سی با برند خودش هم میفروخت برای مثال همین i mate o2xda اسم اصلیش htc wallaby بود

yashar2080

۱۳۹۶/۳/۶
بهترین اسمارت فون ساخته شده تا به امروز

شهریار

۱۳۹۶/۳/۵
هنگ سی تی خندم میگیره به خدا آخه سامسونگ که معروفه تو هنگی اچ تی سی کی تا حالا هنگ کرده هرچی دلت میخاد برنامه بریز روش