خانهاخبار
ماکت گلکسی نوت 8 وجود دوربین دوگانه را تایید می‌کند

ماکت گلکسی نوت 8 وجود دوربین دوگانه را تایید می‌کند

حدس و گمان‌ها در مورد Galaxy Note 8 شروع شده و در همین راستا عکس‌هایی از ماکت این دستگاه منتشر شده که به بررسی آن می پردازیم.
۱۳۹۶/۳/۱

حالا که گرد و خاک ناشی از عرضه گلکسی اس‌ ۸ خوابیده، نوبت به گلکسی نوت‌ ۸ رسیده است. انتظار می‌رود فبلت پرچمدار سامسونگ اواخر سال جاری میلادی معرفی شود. عکسی از ماکت این دستگاه در فضای مجازی منتشر شده که شکل و محل قرارگیری اجزای مهم مانند دوربین و حسگرها را نشان می‌دهد. امثال این ماکت‌ها معمولا از طرف شرکت اصلی به شرکت‌های سازنده لوازم جانبی ارسال می‌شود.

image

همانطور که در عکس‌ها مشخص است، جلوی دستگاه را همانند گلکسی اس‌ ۸ و اس‌ ۸‌ پلاس نمایشگر بدون مرز پوشانده. پشت دستگاه هم دوربین دوگانه عمودی و فلش ال‌ای‌دی قرار دارد. نکته مهم عدم قرارگیری محلی برای حسگر اثرانگشت است که نشان می‌دهد احتمالا سامسونگ سرانجام توانسته این سنسور را زیر نمایشگر قرار دهد. 

انتظار می‌رود این گوشی با نمایشگر ۶.۳ اینچی، قلم S، دوربین‌های ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی همراه با زوم اپتیکال تا ۳ برابر و یک باتری با ظرفیتی بیشتر از نسل قبلی، عرضه شود.

image

 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

Pouya

۱۳۹۶/۳/۴
اپل خیلی وقته که باید جمع کنه بره از زمان s6 منتها مردم نمیزارن چون اکثریت مردم از گوشی هایی که میخرن سر در نمیارن تا پول دستشون میاد و قیمت گوشی براشون مهم نیس میزارن میرن اپل میخرن چرا ؟ چون اپل قدیما بهترین بوده دیگه اسمش یه جوریع که به بچه 6 ساله هم بگی بهترین گوشی چیه میگه اپل خود به خود مردمم که نمیدونن فقط اینو میدونن که اپل عالیه حالا بهشون بگی چرا؟یه دلیل منطقی هم شاید نداشته باشه ها اکثرا میگن اپله دیگه معلومه خوبه چرا نداره البته همشون نه بعضیا واقعا سر در میارن به روانی و امنیت و این چیزاش نیاز دارن میخرن خب اونا بحثشون جداس کلا ایران خیلی جالبه اپل هیچ اهمیتی به ما نمیده نه یه نمایندگی میزنه نه زبان فارسی میزاره ولی بیشترین و باوفا ترین مشتریاشم ایرانیان?

Pouya

۱۳۹۶/۳/۴
مثلا اچ تی سی چی داره ؟زوم 100برابر میکنه؟خواهشا نگو امکانات نداره که همه دنیا میدونن پر امکانات ترین و پرکاربرد ترین گوشی مال نوت سامسونگه چون + تمام کارایی هایی که سری s داره یه s pen هم داره که همون خیلی کاربرد به گوشی اضافه میکنه

سعید

۱۳۹۶/۳/۲
اس ۸ که بهترین گوشی تا به امروز بوده این دیگه چه غولیه.کلا سری نوت چند لول بالاتر از بقیه گوشی هاست.شک‌ندارم بهترین گوشی سال میشه

علی

۱۳۹۶/۳/۲
مگه هنگ‌تی‌سی چی داره؟ حتما ضرر و فروش کم و ورشکستگی نوآوری هاش هست خخخخ

yashar2080

۱۳۹۶/۳/۲
هیچ نو آوری و امکانات ویژه ایی نداره!!!!‌دوربین دوگانه؟!!!!!!! الان شش هفت ساله همه دارن استفاده میکنن... زوم سه برابری؟!!!! همون آیفون هفت پلاس چهار برابر زوم میکنه....واقعا هیچی به هیچی... تنها تفاوتش مطمنا قیمت نجومیش و کیفیت پایینترشه