خانهاخبار
نخستین تصاویر از نسخه بهبود یافته سرفیس پرو ۴ فاش شد

نخستین تصاویر از نسخه بهبود یافته سرفیس پرو ۴ فاش شد

مدت زیادی از معرفی تبلت سرفیس پرو ۴ شرکت مایکروسافت می‌گذرد و زمان آن رسیده که ردموندی‌ها نسل بعدی یا همان سرفیس پرو ۵ را معرفی نمایند، اما به نظر می‌رسد این شرکت فعلا قصد معرفی نسل جدید را ندارد و به جای آن نسخه‌ای بهبود یافته از سرفیس پرو ۴ را معرفی خواهد کرد.
۱۳۹۶/۲/۲۹

گرچه در شایعات اعلام شده بود که زمان معرفی نسل بعدی تبلت سرفیس پرو روز ۲۳ مه است، مایکروسافت کمتر از  دو هفته پیش اعلام کرد تا زمانی که سرفیس پرو ۵ نتواند تغییرات مهم و معناداری را ارایه کند، این تبلت را عرضه نخواهد کرد.

image
image

مطمئنا مایکروسافت مطلب کذب منتشر نمی‌کند، اما آگاه شدیم که در کنفرانس این شرکت که هفته آینده در چین برگزار می‌شود یک سرفیس پرو دیگر معرفی خواهد شد. تعدادی از رندرهای کنفرانس خبری که به تازگی فاش شده‌اند، از معرفی نسل جدید یا بهبود یافته سرفیس پرو ۴ خبر می‌دهند. این تبلت که سرفیس پرو نامیده می‌شود، شاید یکی از دلایلی باشد که مایکروسافت را از معرفی سرفیس پرو ۵ منصرف کرده است.

سرفیس پرو جدید شباهت بسیار زیادی به مدل فعلی دارد و بنابراین انتظار می‌رود که نسخه بهبود یافته سرفیس پرو ۴ باشد. تغییرات واقعی در داخل بدنه دستگاه اتفاق افتاده که متاسفانه در این رندرها به این تغییرات (مشخصات سخت افزاری) اشاره‌ای نشده است.

آن چه می‌دانیم این است که تبلت جدید هم مانند نسل‌های قبل با ابزارهایی از جمله قلم و صفحه کلید عرضه می‌شود و این لوازم جانبی در چند رنگ مختلف تولید شده‌اند و به ابزارهای جانبی سرفیس پرو ۴ شباهت دارند.

image
 
image

image
image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)