خانهاخبار
ابزار تطبیق شغلی لینکدین به موبایل هم آمد

ابزار تطبیق شغلی لینکدین به موبایل هم آمد

باتوجه به شمار فزاینده کاربران موبایل، شبکه اجتماعی لینکدین که بر فعالیت‌های حرفه‌ای و شغلی متمرکز است، ابزار کاریابی و تطبیق شغلی Today's Job Matches را به سکوی موبایل هم گسترش می‌دهد.
۱۳۹۶/۲/۲۸

شبکه اجتماعی حرفه‌ای و پیشه‌محور لینکدین که اکنون در مالکیت مایکروسافت است، اعلام کرد ابزار Today’s Job Matches که فهرستی از مشاغل متناسب با مهارت‌های هر یک از اعضای لینکدین را به آن‌ها اطلاع می‌دهد، به‌زودی روی اپلیکیشن موبایل این سرویس نیز قابل دسترسی خواهدبود.

طبق گفته لینکدین، بیش از نیمی از اعضای این شبکه اجتماعی، برای کاوش در بازار کار از موبایل استفاده می‌کنند.

image

ابزار جدید Today’s Job Matches علاوه بر مهارت‌های هر فرد، چندین معیار دیگر را هم در نظر می‌گیرد که ترجیحات شخصی، محل و نیز حقوق درخواستی هر کاربر از آن جمله است. علاوه بر این، مایکروسافت در این‌جا نیز از فناوری‌های مرتبط با یادگیری ماشینی بهره برده است تا بازخوردهای کاربر را در مواجهه با موقعیت‌های شغلی پیشنهادی، واکاوی کند. در این‌ صورت، لینکدین می‌تواند پیشنهادهای بعدی خود را با مدنظر قرار دادن نتایج این واکاوی‌ها تنظیم کند.

تازه‌ترین بررسی‌های آماری مایکروسافت از حضور نیم میلیارد عضو فعال در لینکدین حکایت دارد. هر هفته حدود 20 میلیون کاربر به فرصت‌های شغلی موجود در این شبکه سر می‌زنند که این آمار در مقایسه با دو سال قبل، دو برابر شده است. هم‌اکنون حدود 10 میلیون شغل در لینکدین در انتظار استخدام کارجویان است.

لینکدین از نظر ایجاد ارتباطات حرفه‌ای و کشف فرصت‌های شغلی، در نوع خود بی‌نظیر است. هر ارتباط (کانکشن) در لینکدین، می‌تواند شخص را به‌طور متوسط به 400 عضو دیگر،  100 شرکت جدید جویای افراد مستعد و بیش از 500 موقعیت شغلی جدید معرفی کند.  

از دیگر ابزارهای جدید لینکدین InMail Analytics Report است که کمک می‌کند تا استخدام‌کنندگان، افراد مستعد را به سوی خود جذب کنند. ابزار InMail Analytics Report هر ساعت یک‌بار، اطلاعات به‌روزرسانی شده را به داشبورد کاربر می‌فرستد تا علاوه بر کمک به بهبود عملکرد، شخص را از نحوه رفع ضعف‌ در عملکرد آگاه کند. یکی دیگر از موارد مندرج در گزارش‌های این ابزار، نرخ بازخورد دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و مناصب شغلی است که باعث می‌شود کاربران بدانند آیا نامزدهای احتمالی هر شغل می‌توانند در معرض فرصت‌های شغلی جدید قرار بگیرند یا نه. در این راستا، مسئولان و مدیران استخدام به داده‌های روشن و گویایی دسترسی می‌یابند که به آن‌ها نشان می‌دهد برای مثال کدام دانشگاه‌ها یا شرکت‌ها از خود بازخورد بیشتری نشان داده‌اند. این ابزار همچنین داده‌هایی را به عنوان محک و معیار در اختیار استخدام‌کنندگان می‌گذارد تا بدانند عملکرد آن‌ها در مقایسه با حیطه‌ای که در آن فعالیت دارند چگونه بوده است.

هم‌اینک می‌توانید ابزار InMail Analytics را که بخشی از ابزار Recruiter لینکدین است، به کار ببرید.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Ali

۱۳۹۶/۲/۲۸
از اونجایی که ما تو ایران زندگی میکنیم و سایت شما هم ایرانی هست بهتره خبرایی که میزارید برای ایرانی ها هم بررسی کنید . مثلا پشتیبانی این برنامه از پیشنهاد شغلهای ایرانی و در کل پتانسیلش تو ایران. نه اینکه فقط ترجمه یک خبرو بزارید.