خانهاخبار
تصاویر واقعی منتسب به آیفون 8 منتشر شد

تصاویر واقعی منتسب به آیفون 8 منتشر شد

یکی از گوشی‌هایی که همه بی‌صبرانه منتظر معرفی آن هستیم، iPhone 8 یا همان آیفون ویژه تولد ۱۰ سالگی برند آیفون است. تا به حال شایعات مختلفی درباره ویژگی‌ها و ظاهر این گوشی منتشر شده است، اما امروز به جای رندرها و طرح‌های مختلف، تصویری واقعی از یک گوشی دیده شده است که به نظر می‌رسد همان آیفون موعود است!
۱۳۹۶/۲/۲۸

شاید مهم‌ترین پرسش درباره آیفون ۸ مربوط به طراحی و ظاهر آن باشد (به ویژه با در نظر گرفتن این که اپل برای مدت سه سال از طراحی مشابه در گوشی‌های خود استفاده نمود است). بنابراین، کوپرتینویی‌ها باید یک تغییر اساسی ایجاد نمایند تا بتوانند کاربران جدید جذب و کاربران قدیمی خود را حفظ نمایند.

image

در جدیدترین پستی که از وب‌سایت BGR منتشر شده است، ادعا شده که آن‌ها توانسته اند آیفون جدید را در دست بگیرند و تصویر واقعی از آن را منتشر کرده‌اند. اما همان‌طور که BGR ذکر کرده، این‌ها مدل‌های اولیه هستند ولی طراحی نهایی آیفون ۸ به همین شکل خواهد بود. تصویر فوق با آنچه پیش از این منتشر شده بود شباهت دارد. مدتی قبل تصویری از پنل پشتی این گوشی انتشار یافت که به نظر از شیشه ساخته شده بود و چند روز قبل هم وب‌سایت Engadget رندرهایی را منتشر کرده بود که براساس فایل CAD از طراحی نهایی بودند و شباهت بسیاری به این تصویر داشتند.

image

نکته جالب درباره پنل جلویی این گوشی، حذف کلید هوم است که ادعایهای قبلی مبنی بر تصمیم اپل در قرار دادن سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش را تقویت می‌کند. البته شایعاتی هم وجود داشتند که مدعی قرار گیری اسکنر اثر انگشت در قاب پشتی گوشی بودند، اما عکس‌های بالا چنین چیزی را رد می‌کنند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

Ak

۱۳۹۶/۲/۲۹
حاجي اشتباه زدي ...عكس نميتوني دان كني ؟؟؟!!!! خخخخخ

farid

۱۳۹۶/۲/۲۹
Galaxy s8 که روش ios نصب کردن

محمد

۱۳۹۶/۲/۲۹
نکات منفی:
1- قطر زیاد
2- برجسته بودن لنز
3- طراحی تکراری (حذف دکمه هوم، نمیتونه تغییر در طراحی محسوب بشه)

m

۱۳۹۶/۲/۲۹
دوستان اگه این پل هست پس لوگو معروف اپل کجاس!!!!!

saber

۱۳۹۶/۲/۲۹
خيلي هم راحت ميشه همه چيز دانلود كرد بدون اينكه گوشي ويروسي بشه
مثل اينكه شما اصلا ايفون دستت نگرفتي
اگه كار نكردي اطلاعات غلط نده بن مردم
موفق باشين