خانهاخبار
مقایسه بنچمارک HTC U11 با سایر پرچمداران بازار

مقایسه بنچمارک HTC U11 با سایر پرچمداران بازار

اچ‌تی‌سی یو 11 یکی از معدود پرچمدارانی است که در حال حاضر از اسنپدراگون 835 استفاده می‌کند. در ادامه مطلب می‌توانید نتایج تست بچمارک این گوشی را با سایر پرچمداران بازار مقایسه کنید.
۱۳۹۶/۲/۲۷

تایوانی‌ها با معرفی HTC U11 آمده‌اند تا بار دیگر شانس خود را برای موفقیت در بازار گوشی‌های هوشمند امتحان کنند. پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی یک گوشی 5.5 اینچی با بدنه‌ای شیشه‌ای و دوربینی قدرتمند است که در قلب آن پردازنده اسنپدراگون 835 جای گرفته است.

در حال حاضر این گوشی جزو معدود گوشی‌های اندرویدی است که از پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون 835 کوالکام استفاده می‌کند بنابراین رقابت آن با سایر پرچمداران هم‌رده‌اش بسیار جالب خواهد بود.

وبسایت GSMArena نتایج بنچمارک HTC U11 را با Mi 6 شیائومی، Galaxy S8+ سامسونگ، Mate 9 هواوی، G6 ال‌جی و چند گوشی قدیمی‌تر مقایسه کرده است تا مشخص شود عملکرد نو رسیده‌ای اچ‌تی‌سی در چه وضعیتی قرار دارد.

در پایین نمودار مقایسه نتایج بنچمارک این گوشی‌ها را مشاهده می‌کنید که به تست Antutu (تست عملکرد کلی دستگاه)، GeekBench 4 (تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای پردازنده) و Basemark X، Basemark ES 3.1 (تست پردازنده گرافیکی) مربوط می‌شود. هرچه امتیاز بالاتر باشد نشانگر عملکرد بهتر دستگاه است.

این نتایج را نگاه کنید و نظر خود را در رابطه با گوشی HTC U11 و مقایسه عملکرد آن با سایر گوشی‌ها در کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

image
image
image
image

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (72 نظر)

Saeed

۱۳۹۶/۳/۵
فقط سونی عشقه
عشقه xperia xz premium

محمد

۱۳۹۶/۳/۳
لطفا تست یو 11 شیش گیگ روهم بزارین دوستان سامسونگی متوجه اوضاع بشن!!تازه با همین چهار گیگم تو تست کلی با اختلاف از سامسونگ بالا تره،s8+ به زور تونسته 10 رو بگیره!!نتایج Dxomark رو ببینین میفهمین بهترین گوشیه حال حاضر دنیا کدومه،تو دوربین و edge sense ام که دیگه حرفی واسه گفتن نذاشته،دست از نظرات تعصبیتون بردارین خواهشا

محمد

۱۳۹۶/۳/۳
برادر من یو 11ی که اینجا تست شده نسخه چهار گیگشه،اگه شیشش بود که نتایج اینجوری نمیشد!!

محمد

۱۳۹۶/۳/۳
داداش یو 11ی که اینجا تست شده تازه چهار گیگشه،شیش گیگش همرو پاره میکنه،فرق رمه چهار با شیشو که میدونی چیه?!برو تستای dxomark رو ببین میفهمی!!

mamad

۱۳۹۶/۳/۳
عجب استدلال مسخره ای کردی!!چون اچ تی سی زودتر گوشیشو مورد بررسی قرار داده پس گوشیش بدرد نمیخوره!!دمت گرم خدایی عالی بود کامنتت!!?