خانهاخبار
نسخه اگزینوس گلکسی اس 8 بی‌رقیب است؛ کسب امتیاز 7000 در آزمون گیک‌بنچ!

نسخه اگزینوس گلکسی اس 8 بی‌رقیب است؛ کسب امتیاز 7000 در آزمون گیک‌بنچ!

گلکسی S8 و گلکسی S8 Plus سامسونگ، هم‌اکنون در بازار عرضه می‌شود و هر دو مدل از مشخصات سخت‌افزاری خیره‌کننده استفاده می‌کند. به همین جهت، گوشی پرچم‎دار جدید سامسونگ موفق شده است تا رکورد قبلی آیفون‌های شرکت اپل را شکسته و اکنون با امتیاز 7000 در آزمون گیک‌بنچ پیشتاز است.
۱۳۹۶/۲/۲۴

سامسونگ، گوشی‌های پرچم‎دار گلکسی S8 و گلکسی S8 Plus را در دو مدل به بازار عرضه می‎کند و یک نسخه با چیپ‎ست اگزینوس 8895 و مدل دیگر با تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام ارائه شده است. البته تنها نسخه مخصوص برای عرضه در بازار ایالات متحده، از تراشه پرچم‌دار جدید کوالکام با هشت هسته پردازشی استفاده می‎کند و سایر نسخه‌ها با تراشه اگزینوس به صورت جهانی عرضه می‎شود.

چیپ‌ست اگزینوس 8895 که به‌تازگی رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است، از هشت هسته پردازشی استفاده می‌کند و واحد گرافیکی Mali-G71 MP20 برای آن در نظر گرفته شده است. این تراشه که به گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 Plus قدرت می‌دهد، توانسته در آزمون گیک‎بنچ نزدیک به 7101 امتیاز به‌دست آورد. این امتیاز حاصل از بررسی عملکرد چند هسته پردازشی است و یکی از بالاترین امتیازهایی به شمار می‌رود که توسط یک گوشی‎هوشمند به ثبت رسیده است. در بررسی عملکرد تنها یک هسته پردازشی، گلکسی S8 سامسونگ با امتیاز 2121، فاصله قابل‎توجهی با آیفون‌های شرکت اپل در آزمون گیک‌بنچ دارد.

image

اگزینوس 8895 سامسون مبتنی بر معماری پردازش 10 نانومتری FinFET توسعه یافته است. همین موضوع، باعث شده تا مصرف انرژی در چیپ‌ست پرچم‌دار جدید اگزینوس سامسونگ از سری 9 کاهش پیدا نماید و این تراشه، کارآیی بیشتری در مقایسه با اگزینوس 8890 داشته باشد. البته در استفاده روزمره، چندان شاهد تفاوت بین عملکرد گلکسی S8 و سایر گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی نخواهیم بود اما به هرحال، اگر به دنبال معیاری برای به رخ‌کشیدن قدرت سخت‌افزاری گوشی گلکسی S8 سامسونگ هستید، استفاده از بنچمارک‌ها بهترین راه است.  

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

afshin_17

۱۳۹۶/۲/۳۱
جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوبی؟؟؟؟؟

حمید

۱۳۹۶/۲/۲۷
https://browser.primatelabs.com/android-benchmarks
این لینک واقعی
جی اس ام لطفا راستشو به مردم بگو

Ols

۱۳۹۶/۲/۲۵
من همين الآن تو سايت گيك بنچ بودم و اصلا همچين آمارى وجود نداشت، جى اس ام اين خبرا رو از كجا ميارى؟ اگه راست ميگى منبع خبر رو ته خبر بنويس، چرا منبع خبر رو سايت خودت گذاشتى؟ خخخخخ تو سايت گيك بنچ اصلا نمره ى s8 با پردازنده ى اگزينوس وجود نداره! با پردازنده ى اسنپ دراگن فقط هست كه نمرش تو چند هسته اى هست 4067,با پردازنده ى اگزينوس فقط s8+ رو داره كه نمره ى اون هم هست 5519

hamid5233

۱۳۹۶/۲/۲۵
گوشی فقط شیائومی ام ای ۶

علی

۱۳۹۶/۲/۲۵
آقا سعید طرفدار کدوم شرکت هستی الجی یا اچ‌تی‌سی یا سونی؟ چون سامسونگ با یکی از درآمدهای خیلی ناچیزش توان خرید هرسه‌ی این شرکت هارو با هم داره! این از قدرت سامسونگ و آقا شهریار هیچ ویژگی تو پردازنده اسنپ وجود نداره که در اگزینوس نباشه! حتی ویژگی Dusl ISP برای عکاسی و بخش مدیریت اسکنرعنبیه در پردازنده اگزینوس خیلی تخصصی وجود داره که در اسنپ به صورت اختصاصی وجود نداره!