خانهاخبار
تاریخ احتمالی رونمایی از Honor 9 هوآوی مشخص شد

تاریخ احتمالی رونمایی از Honor 9 هوآوی مشخص شد

زمان زیادی تا معرفی آنر 9 باقی نمانده است. این گوشی که قرار است جایگزین آنر 8 هوآوی شود از مشخصات فنی خوب و قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار خواهد بود.
۱۳۹۶/۲/۲۴

هوآوی با مدل Honor 8 بار دیگر نشان داد می‌تواند گوشی زیبا و با کیفیتی بسازد که با داشتن مشخصات فنی بسیار خوب برای خرید مقرون به صرفه باشد. مدتی است خبرهایی در رابطه با Horor 9 می‎شنویم که قرار است جایگزین آنر 8 شود.

در جدیدترین شایعات منتشر شده به تاریخ احتمالی رونمایی از این گوشی اشاره شده است. به نظر می‌رسد 30 یا 31 خرداد زمانی است که هوآوی برای معرفی آنر 9 انتخاب کرده است.

image

Honor 9 از نظر طراحی شباهت‌های زیادی به نسل پیشین خود دارد. بدنه‌ای شیشه‌ای با دو لنز دوربین در پشت گوشی و اسکنر اثر انگشت در جلو دستگاه. انتظار داریم نمایشگر 5.2 اینچی این گوشی Full HD باشد و از پردازنده Kirin 960 استفاده کند. حافظه رم 4 یا 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است. دوربین اصلی این دستگاه از ترکیب یک لنز 22 مگاپیکسلی رنگی و یک لنز 12 مگاپیکسلی سیاه و سفید تشکیل شده است اما از کیفیت دوربین جلو آن بی‌خبریم.

پیش‌بینی می‌شود آنر 9 با قیمتی حدود 360 دلار به بازار عرضه شود که قطعا با این قیمت مناسب دوباره مورد استقبال خریداران قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

arshia

۱۳۹۶/۲/۲۴
بنده معمولا توی این سایت توی پیج های مرتبط با سونی و مایکروسافت نظر میدم
اما دلم نیومد اینجا نظر ندم!
واقعا گوشی های هانر که توسط هواوی به بازار عرضه میشن گوشی های خوبی هستن...کافیه از اونا استفاده کنین،بدون اینکه به برند و کشور تولید کنندش فکر کنین
اونموقع میتونین یه قضاوت درست درباره گوشی هاش داشته باشین...
اگه میخاین یه گوشی بخرین که نیازتون رو در سطح خوب و قابل قبول کاملا برآورده کنه و از طرفی خیلیم بابت چیزی مث گوشی خرج نکنین(توی این شرایط اقتصادی) و از طرفی نمیخاین یه کمپانی به عنوان گدا به شما نگاه کنه و شروع کنه به برداشتن صفحه نمایش اولد و بک لایت و فریم فلزی و کانفیگ قوی توی محصولاتی که با این قیمت تولید میکنه... سری هانر رو امتحان کنید !
قیمتشون که واقعا رقابتیه؛کیفیت و امکاناتشون هم حرفی برای گفتن باقی نمیذاره
سری honor رو هستم!!!

مانی

۱۳۹۶/۲/۲۴
به اینمیگن گوشی!
قیمت و کیفیت استثنایی!

emad

۱۳۹۶/۲/۲۴
مگه میشه با این قیمت؟
یهنی از انر 8 ارزون تره؟