خانهاخبار
احتمال استفاده از نمایشگر Micro-LED در نسل بعدی اپل واچ

احتمال استفاده از نمایشگر Micro-LED در نسل بعدی اپل واچ

وب‌سایت DigiTimes گزارش داده است که کمپانی اپل قصد دارد در نسل بعدی ساعت‌های هوشمند خود از نمایشگر Micro-LED استفاده کند.
۱۳۹۶/۲/۲۳

کمپانی اپل در حاضر از نمایشگرهای OLED در ساعت‌های هوشمند خود استفاده می‌کند؛ اما به‌تازگی وب‌سایت DigiTimes گزارش داده است که این کمپانی قصد دارد در نسل بعدی ساعت‌های هوشمند خود از نمایشگر Micro-LED استفاده کند. بر اساس این گزارش، احتمالا کوپرتینویی‌ها در اواخر سال 2017 از نسل بعدی اپل واچ رونمایی خواهند کرد.

image

اما ازآنجایی‌که نمایشگر Micro-LED یک تکنولوژی نسبتا جدید محسوب می‌شود، ممکن است که تامین‌کنندگان کمپانی اپل نتوانند این نوع از نمایشگرها را برای نسل بعدی اپل واچ آماده کنند. به گفته وب‌سایت DigiTimes، استفاده از نمایشگرهای میکرو LED در ساعت‌های هوشمند ممکن است تا سال 2020 به زمان نیاز داشته باشد. کمپانی سونی که سردمدار استفاده از نمایشگرهای Micro-LED است در استفاده از این نوع نمایشگرها با مشکل مواجه شده است و به نظر نمی‌رسد که کمپانی اپل به زودی‌ها قصد چنین ریسک بزرگی را داشته باشد.

شایعه استفاده از نمایشگر Micro-LED در نسل بعدی اپل واچ از حدود یک سال پیش به گوش می‌رسد و تاکنون نیز پتنت‌های مختلفی در این زمینه منتشرشده است؛ اما همان‌طور که گفتم، به دلایل مشکلات تولید، به نظر نمی‌رسد که در نسل بعدی اپل واچ شاهد استفاده از نمایشگرهای میکرو ال ای دی باشیم. پیش‌بینی شما چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)