خانهاخبار
معرفی برترین بازی‌های سبک «زامبی» در سال 2017 برای اندروید و iOS

معرفی برترین بازی‌های سبک «زامبی» در سال 2017 برای اندروید و iOS

یکی از سبک‌های پرطرفدار بازی در بین بازی‌خورها؛ سبک زامبی است . در این مقاله به معرفی برترین اپلیکیشن‌های سبک زامبی در سال 2017 برای گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS می‌پردازیم.
۱۳۹۶/۲/۲۹

Dead Trigger

DEAD TRIGGER یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی‌های سبک زامبی است که پس از موفقیت و استقبال بی‌نظیر کاربران از نسخه اول آن، کمپانی Madfinger Games نسخه‌ی دوم آن را عرضه کرد. این بازی از بهترین بازی‌های اول‌شخص تیرانداز زامبی محسوب می‌شود و کسب امتیاز 4.6 از 5.0 و 50 میلیون بار دانلود تنها در مارکت گوگل نمایانگر محبوبیت این بازی است.

 کمپانی مادفینگر که از بهترین کمپانی‌های ساخت بازی است با تولید و منتشر کردن بازی‌هایی همچون Shadowgun و Samurai ll توانسته است محبوبیت خود را بالا ببرد.

image

زندگی مدرن در سال ۲۰۱۲ به انتهای خود می‌رسد. اقتصاد جهانی بر‌هم ریخته است، پول ارزش خود را از دست داده و مردم بر عیله سیاست‌مدارانی که فقط به فکر جیب خودشان هستند به پا خواسته‌اند و از هیچ‌کدام نگذشته‌اند.

اگر‌چه کسانی که واقعاً دنیا را کنترل می‌کنند حاضر بودند و فرار کردند. ناگهان میلیون‌ها انسان بر اثر ویروس کشته شدند در حالی که دیگران به چهار‌پایانی خون‌خوار تبدیل شدند، آن هم با یک هدف، کشتن!

فقط افراد معدودی جان سالم به در بردند.. حد‌اقل تا زمانی که محمات داشته باشند و یا راه مقابله با آن‌ها را بیابند.

زامبی‌ها را بکشید، امنیت منابع را حفظ کنید، از مناطق امن مراقبت کنید و شهر را بگردید تا چیز‌های تازه پیدا کنید!

مراحل بازی فوق را می‌توان به چهار دسته‌ی اصلی تقسیم‌بندی کرد به‌گونه‌ای که در مراحل دسته اول شما باید تعداد مشخصی از زامبی‌ها را بکشید تا بتوانید با موفقیت، مرحله را به اتمام برسانید. در مراحل دسته دوم شما زمان محدودی برای زنده ماندن و اتمام مرحله دارید؛ در مراحل دسته سوم شما باید وسایل مشخصی را از نقطه‌ای به نقطه دیگر حمل کنید و زامبی‌ها را نابود کنید و درنهایت مراحل دسته چهارم نیز شامل مراحلی می‌شوند که در آن‌ها باید از دروازه مقری محافظت نمایید! انواع سلاح‌های مختلف با قدرت‌های بسیار بالا همچون مسلسل و شات گآن‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد که با آن‌ها بتوانید زامبی‌ها را نابود کنید. هر تفنگ قیمت مخصوص به خود را دارد که با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف و افزایش امتیاز قادر خواهید بود آن‌ها را خریداری و از آن‌ها در بازی استفاده کنید.

شما در بازی فوق در مقابل طیف عظیمی از زامبی‌ها و ارواح تشنه به خون قرار می‌گیرید که باید با سلاح‌های ویرانگرتان آن‌ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و تجربه‌ی بهترین بازی زامبی را در دستگاه هوشمند همراه خود به ارمغان بیاورید. توجه داشته باشید که شما تنها بازمانده هستید و باید شهر آلوده به زامبی را پاک‌سازی کنید.

image
 
image
 
image

 

Zombie Shooter

در این شما به سال ۲۰۷۶ قدم می‌گذارید، زمانی که دنیا در معرض ویروس خطرناکی قرار دارد، ویروس مهلکی که به‌سرعت در حال انتشار در سراسر جهان است و افراد زیادی از کره زمین به آن مبتلا شده‌اند، این مردمان آلوده تبدیل به زامبی‌های خطرناک می‌شوند که جهان را درخطر نابودی قرار می‌دهند. حال این وظیفه شماست که این زامبی‌ها را نابود کرده و از ابتلای سایر ساکنینی که هنوز سالم هستند به این ویروس مرگبار جلوگیری کنید چراکه انسانیت درخطر است و شما باید نسل زامبی‌ها را تا نابودی کامل کره زمین، از روی زمین بردارید.

در طول بازی شما مأموریت‌های مختلفی دارید که باید برای شکار زامبی‌ها به نقاط مختلفی از جهان سر بزنید. علاوه بر اینکه شما برای نابود کردن زامبی‌ها سلاح‌های مرگبار و کشنده عظیمی مثل انواع تفنگ‌های کلاسیک اسلحه‌های پلاسما در اختیار دارید. همچنین شما می‌توانید از تجهیزات جنگی مانند انواع نارنجک‌ها و انواع سلاح‌های شیمیایی و انواع زره‌ها و لباس‌های جنگی مدرن نیز استفاده کنید. در طول بازی با کشتن زامبی‌ها می‌توانید امتیاز کسب کنید و تجهیزات جنگی و سلاح‌هایتان را ارتقا دهید.

image

گرافیک سه‌بعدی خارق‌العاده و صداگذاری مهیج به همراه صحنه‌های خشونت‌بار و نبردهای اکشن شما را سرگرم ماجراجویی در دنیای آخرالزمان می‌کند، پس آماده باشید تا با استفاده از تجهیزات مدرنی که در اختیار دارید زامبی‌ها را نابود سازید تا دنیا را نجات دهید.

گیم پلی و گرافیک عالی و صداگذاری حرفه‌ای د کنار انواع و اقسام سلاح‌های مختلف کلاسیک و پلاسما و سلاح‌های جنگی مدرن، وجود مأموریت‌های مختلف هیجان‌انگیز و تجربه روبه‌رو شدن با انواع مختلف زامبی‌ها از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی است.

بازی Zombie Shooter ساخت کمپانی Sigma Team بوده و با کسب رتبه عالی ۴٫۵ از ۵٫۰ یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها در سبک اکشن و نبرد با زامبی‌ها به شمار می‌رود.

image

 

Plants vs. Zombies 2

بازی «زامبی‌ها در مقابل گیاهان» نام بازی پرطرفدار و هیجان‌انگیزی است که در آن باید با تکیه بر قدرت گیاهان به جنگ زامبی‌ها بروید و آن‌ها را نابود کنید.

در این بازی شما هم نیاز به فکر و دقت و هم سرعت دارید تا از ابزارهای بازی به بهترین شکل استفاده کنید و در مراحل بالاتر یک اشتباه کوچک می‌تواند باعث باخت شما شود. در این بازی آیتم‌های ویژه ایی نیز وجود دارند که کار کردن با آن‌ها بسیار جالب و گاهی اوقات حتی خنده‌دار است!

Plants vs. Zombies یکی از محبوب‌ترین و اعتیادآورترین بازی‌های سبک استراتژیکی است که در آن زامبی‌ها به زرادخانه‌ی شما حمله‌ور شده‌اند و شما می‌بایست از خانه‌ی خود در مقابل زامبی‌ها، توسط گیاهان مختلف دفاع کنید.
شما باید با انواع ابزارهای مختلف همچون بمب‌های گیلاس و یا احداث، باید جلوی زامبی‌ها ایستاده و از رسیدن آن‌ها به خانه جلوگیری کنید.

image

اگر از طرفداران بازی‌های برج دفاعی باشید و نسخه‌ی اول این بازی را تجربه کرده‌اید، قطعاً نسخه‌ی دوم بازی فوق نیز برایتان جالب‌توجه و هیجان‌انگیز خواهد بود و باید از قدرت تفکر خود تا می‌توانید استفاده‌ی کامل را ببرید و با مهارت‌های خاص زامبی‌ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید.

احتمالاً برایتان جالب خواهد بود که بدانید این بازی با نزدیک به 500 میلیون بار تنها توسط کاربران اندرویدی در مارکت گوگل دریافت شده است و توانسته امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را کسب کند.

image
 
image
 
image

 

Zombie Fighting Champions

یکی دیگر از بازی‌های پرطرفدار در این سبک Zombie Fighting Champions (قهرمانان مبارزات زامبی) است که استودیوی بازی‌سازی Reliance Big Entertainment (UK) Private Limited منتشر کرده است.

سال 2036 شده است و تمامی انسان‌ها به زامبی تبدیل‌شده‌اند! حال هر یک از این موجودات سعی می‌کنند تا بر قلمرو خود بیفزایند و دیگران را از پای دربیاورند. شما نیز هدایت تیمی از این زامبی‌ها را بر عهده‌دارید و باید به مصاف گروه‌های دیگر برای مبارزه بروید. نژادهای مختلفی ازجمله Brute, Mauler و Stalker می‌توانند در گروهتان حضور داشته باشند.

هر یک از این نژادها دارای ویژگی‌هایی در مبارزه است. قبل از اینکه گروهتان را تشکیل دهید، بهتر است این ویژگی‌ها را به‌دقت مطالعه کنید تا بعداً از انتخاب‌هایتان پشیمان نشوید. پس از اینکه گروهتان را به میدان مبارزه فرستادید، باید از مهارت‌هایشان به‌خوبی بهره ببرید. ممکن است شخصیتتان قدرت به‌مراتب بالاتری نسبت به حریف داشته باشد اما اگر نتوانید از قدرت‌هایش به‌خوبی استفاده کنید، بدون شک در مقابل حریفتان شکست خواهید خورد.

گروه‌های رقیب همیشه تلاش می‌کنند تا بهترین افراد را در اختیار بگیرند و از قدرت‌هایشان به بهترین شکل ممکن بهره‌مند شوند. اگر شما در این زمینه به برتری نرسید، مطمئناً در عرض چند روز، گروهتان از هم می‌پاشد. دیگر امیدی برای زنده ماندن نخواهید داشت و مجبور به پذیرفتن شکست خواهید بود. لیگ‌های مختلفی در این عنوان وجود دارد. اگر بتوانید چند نبرد را با پیروزی به پایان برسانید، به لیگ‌های بالاتری صعود خواهید کرد. لیگ‌های بالاتر، جوایز بهتری نسبت به لیگ‌های پایین‌تر دارند. پس بهتر است به فکر رسیدن به بزرگ‌ترین لیگ یعنی لیگ افسانه‌ای باشید.

image

گرافیک HD و صداگذاری حرفه‌ای و هیجان‌انگیز؛ مبارزه با انواع مختلف زامبی‌ها،  تجهیز جنگنده‌ها با انواع سلاح‌های مرگبار و ویرانگر برای نابودسازی سریع زامبی‌ها، استفاده از انواع کلاس‌های مختلف حیوان، استالکر، ماولر و دیگر موارد برای تشکیل تیم خود از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی پرطرفدار است.

گرافیک بازی و جلوه‌های ویژه‌ی آن بسیار خوب طراحی‌شده‌اند و در طراحی محیط‌ها و شخصیت‌های بازی به جزئیات ریز نیز توجه شده است. قسمت کنترل بازی نیز به‌خوبی طراحی‌شده است و شما در کنترل مبارز خود در بازی با مشکلی روبرو نخواهید شد. یکی از قسمت‌های جذاب و هیجان‌انگیز بازی حرکات انیمیشنی آن است که در طول بازی شاهد آن خواهید بود که جذابیت بازی را دوچندان کرده است. این بازی در Google Play نمره‌ی خوب 4.4 از 5 را کسب کرده است و تا این لحظه حدود 5 میلیون بار از Google Play دانلود و نصب شده است.

image
 
image

 

Zombie Anarchy Survival Game

بازی با این عنوان در پلی استور منتشرشده است: «آیا برای زنده ماندن در جهنم زامبی‌ها آماده‌اید؟!»

آخرالزمان شده است، همه زامبی‌ها شورش کرده‌اند و هم‌اکنون شما باید با در دست گرفتن هدایت انسان‌ها به نبرد با زامبی‌ها بروید و جهان را نجات دهید! تعداد معدودی از انسان‌ها به زامبی تبدیل نشده‌اند و شما می‌توانید از آن‌ها برای استفاده در نبردهای خود علیه زامبی‌ها بهره ببرید! با ساخت و حفاظت از اردوگاه‌ها به آموزش انسان‌ها برای استفاده در نبردها بپردازید و یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک-بقا اندروید را تجربه کنید!

بازی توسط کمپانی بازی‌سازی معتبر Gameloft (گیم لافت) طراحی‌شده است و  توانسته امتیاز 4.4 از 5 و نزدیک به 5 میلیون بار دانلود از گوگل‌پلی را از آن خود کند. این بازی آنلاین است و برای اجرا آن همیشه باید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

به‌عنوان بازمانده‌ای از حمله زامبی‌ها به بازی خواهید پرداخت و با پیشروی در بازی باید دیگر انسان‌ها را پیدا نموده و با تشکیل پایگاهی غیرقابل نفوذ از حمله زامبی‌ها در امان بمانید. با افزایش نفرات پایگاه می‌توانید تجهیزات و سلاح‌های دفاعی قدرتمندتری را اصطلاحاً آزادکرده و از آن‌ها در مأموریت‌های مختلف و نابودی زامبی‌ها استفاده نمایید. زمین تبدیل به جهنمی سوزان شده است و کسانی که از خود ضعف نشان دهند نابود خواهند شد.

image

جمع‌آوری دیگر انسان‌ها و بازماندگان نقشی اساسی در بازی خواهد داشت؛ زیرا هر بازمانده دارای توانایی منحصربه‌فرد است که می‌توانید از این توانایی‌ها برای افزایش قدرت و تجهیزات خود استفاده نمایید. پس نجات انسان‌ها را در اولویت قرار دهید.

- منابع در شرایط آخرالزمانی محدود و ناچیز است و پس از پیدا کردن آن نیز رقبا و دشمنان شما به آن حمله خواهند کرد. با ساخت سلاح‌های دفاعی و غیرقابل نفوذ کردن پایگاه خود از منابع باارزشتان محافظت نمایید.

- با جمع‌آوری افراد ماهر درزمینهٔ مبارزه ارتشی کوچک را فراهم کرده و به پایگاه بازیکنان دیگر در سراسر جهان حمله کنید و منابع آنان را به غارت ببرید. با به دست آوردن پیروزی‌های بیشتر رتبه شما در لیدربورد بازی بهبود خواهد یافت.

- با حمله به پایگاه‌های آلوده به زامبی آن‌ها را نابود نموده و منابع باقی‌مانده را جمع‌آوری نمایید. نابودی زامبی‌ها آن‌هم در تعداد بالا به‌هیچ‌وجه آسان نخواهد بود. ارتش کوچک خود را با استفاده از استراتژی مؤثر و مناسب به قلب زامبی‌ها بفرستید.

- در بازی انواع و اقسام سلاح‌ها با کارکردها و قدرت‌های متفاوت گنجانده‌شده است و شما نیز می‌توانید از آن‌ها چه در زمان حمله و چه در زمان دفاع استفاده نمایید.

- استراتژی حرف اول را در زمان حمله و یا دفاع خواهد زد با استفاده از استراتژی مؤثر زامبی‌ها و دشمنان خود را نابود نمایید و یا از پایگاه خود در مقابل دیگران محافظت کنید.

- با جمع‌آوری بازماندگان و منابع لازم می‌توانید پایگاه، تجهیزات و وسایل دفاعی خود را ارتقاء دهید و تبدیل به دژی مستحکم در مقابل متجاوزان شوید.

image
 
image
 
image

 

Into the Dead

در جهانی که اکنون مرده‌ها در آن تاخت‌وتاز کرده‌اند و تمامی انسان‌ها را به قتل رسانده‌اند؛ تنها شما جان سالم به دربرده‌اید و اکنون زنده هستید و زمان آن فرا رسیده است تا علیه زامبی‌ها اقدام کنید. شما باید سعی کرده تا زامبی‌ها را از سرزمین خود بیرون رانده و آن‌ها را برای همیشه ریشه‌کن کنید. زامبی‌ها به‌صورت وحشتناک، به توده‌های مردم حمله می‌کنند و آن‌ها را مورد تاخت‌وتاز قرار می‌دهند. اگر می‌خواهید که زنده بمانید، باید زامبی‌ها را برای همیشه نابود کنید. تعداد زامبی‌ها روزبه‌روز بیشتر شده و قدرت آن‌ها هرروز زیادتر می‌شود و تنها کسی که می‌تواند جهان را از شر زامبی نجات دهد فقط شما هستید و چشم امید همه به شماست!

بازی Into the Dead که توسط استودیوی بازی‌سازی مشهور و صاحب‌نام PIKPOKK کشور نیوزلند تولیدشده است، یکی دیگر از بازی‌های پرطرفدار در سبک زامبی است. بی‌شک گیم پلی فوق‌العاده هیجان‌انگیز و اعتیادآور بازی تا مدت‌ها شما را سرگرم خود خواهد ساخت.

image

 بازی موردنظر دارای گرافیک خاص و منحصربه‌فرد سایه‌ای است و با دارا بودن گیم پلی حرفه‌ای همراه با صداگذاری عالی سلاح‌ها باعث جلب‌توجه بازیکنان و طرف داران بسیار زیادی به سمت خود شده است. استفاده از سلاح‌های مختلف و متنوع در این بازی و همین‌طور حالت بدون پایان بازی Into the Dead باعث شده تا این بازی دارای گیم پلی بسیار اعتیادآوری برای تمام بازیکنان باشد.

بازی موردنظر در ابتدا به نظر بازیکنان آسان به نظر می‌رسد اما باگذشت مقداری از مراحل بازی به‌شدت سخت و چالش‌برانگیز خواهد شد. خط داستانی بازی Into the Dead ازاین‌قرار است که ویروسی ناشناخته سراسر جهان ما را فراگرفته و همه‌ی مردم به موجوداتی بدون عقل و خون‌خوار تبدیل‌شده‌اند. دنیای انسان‌ها تبدیل به دنیایی شده که اکنون فقط زامبی‌های خون‌خوار و خطرناک بر آن تسلط دارند و بیشتر جمعیت یا مرده‌اند یا به‌وسیله‌ی این ویروس ناشناخته به زامبی تبدیل‌شده‌اند.

در بازی Into the Dead تنها شما و شمارکمی از یاران شما جان سالم به دربرده‌اید. شما در نقش یک خلبان هلی‌کوپتر هستید که هلی‌کوپتر شما وسط یک دشت کنترل خود را از دست می‌دهد و شما سقوط می‌کنید، با شنیدن صدای سقوط و انفجار هلی‌کوپتر آن منطقه به‌سرعت پر از زامبی می‌شود زیرا زامبی‌ها به انواع صداها حساس هستند و به‌سوی صداهای بلند جذب می‌شوند.

زامبی‌ها به‌صورت وحشیانه به هر موجود زنده‌ای که ببیند حمله‌ور می‌شوند و شما هم جزو استثناها نیستید. اگر می‌خواهید زنده بمانید باید زامبی‌هایی که به سمت شما می‌آیند را نابود کنید. همه‌چیز به شما و مهارت فرار و تیراندازی شما بستگی دارد. آیا شما زنده خواهید ماند یا خوراک زامبی‌ها خواهید شد؟

این بازی تنها در مارکت گوگل نزدیک به 50 میلیون بار دانلود شده و با کسب امتیاز 4.4 از 5 یکی دیگر از بازی‌های پرطرفدار در سبک زامبی‌هاست.

image
 
image
 
image

 

Zombie Frontier 3 Shoot Target

در بازی Zombie Frontier 3 وارد دنیایی از آخرالزمان می‌شوید که زامبی‌ها مهارنشدنی و خطرناک‌تر از سری‌های قبل هستند و هیچ‌کس نمی‌تواند آن‌ها را نابود کند ولی شما به‌عنوان یک تک‌تیرانداز حرفه‌ای قصد در نجات شهر دارید. شما در نقاط مختلف شهر به جستجوی زامبی‌ها می‌روید و آن‌ها را با سلاح‌های مرگبارتان هدف قرار می‌دهید. پس کافی است مهارتتان را در تیراندازی نشان دهید چون باید بتوانید از فاصله‌های دور زامبی‌ها را هدف‌گیری کنید. همچنین با کشتن زامبی‌ها سکه‌ها و امتیازات زیادی می‌توانید کسب کنید. شما بیش از ۶۰ مأموریت دارید و بیش از ۱۲۰ مرحله چالش‌برانگیز که باید به مناطق مختلف سفر کنید و با زامبی‌ها مبارزه کنید. علاوه بر اینکه این بار زامبی‌ها رئیس‌های قدرتمندی دارند و باید با ۵ رئیس زامبی‌ها مبارزه کنید. همچنین شما ۲۱ نوع سلاح در اختیار دارید که می‌توانید آن‌ها را در طول بازی ارتقا دهید. می‌توانید با دوستانتان رقابت داشته باشید و در رقابت‌های تک تیراندازی شرکت کنید.

image

گرافیک سه‌بعدی شگفت، صداگذاری و افکت‌های صوتی حرفه‌ای، وجود زامبی‌های گوناگون، بیش از 120 مرحله منحصربه‌فرد، امکان بازی به‌صورت چندنفره با 60 مرحله مخصوص و وجود سلاح‌های مختلف برای جنگ با زامبی‌ها از مهم‌ترین خصوصیات این بازی است.

Zombie Frontier 3 Shoot Target تنها در مارکت گوگل نزدیک به 50 میلیون بار دانلود شده و با کسب امتیاز 4.4 از 5 یکی دیگر از بازی‌های پرطرفدار در سبک زامبی‌هاست.

image
 
image

 

Minigore 2 Zombies

در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی یعنی «John Gore» به نبرد با زامبی‌های مختلف می‌پردازید و ساعت‌ها خود را سرگرم می‌سازید! شما در نقش جان گور باید از مناطق مختلف و متنوع همچون دریاچه‌ها، بیابان‌ها، گورستان‌ها و … عبور کنید و در مسیر حرکت خود انواع دشمنان را با سلاح‌های مختلفی که در دست دارید از بین ببرید و سطوح را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. به‌طورکلی در بازی شما باید به «جان گور» کمک کنید تا بتواند راه خود را از میان دریاچه‌های آفتابی، گورستان، سرزمین‌های منجمد و جنگل‌های طوفانی بیابد و در این مسیر بتواند با خطرات و دشمنان مختلفی که بر سر راه وی قرار می‌گیرند مبارزه کند و آن‌ها را شکست دهد!

image

بازی Minigore 2: Zombies هم‌اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است و نزدیک به 10 میلیون بار دانلود و نصب شده است.

بازی دارای 300 چالش، 20 شخصیت متفاوت، 600 نوع دشمن و گیم پلی ای ساده و روان است که لذت بازی را دوچندان خواهد کرد. همچنین بازی دارای گرافیکیکارتونی و فانتزی است که  شما را مجذوب خود می‌کند.

با اجرای بازی Minigore 2: Zombies پا به دنیای شگفت‌آوری خواهید گذاشت که در هر گوشه و کنار آن حادثه‌ای انتظارتان را می‌کشد، فضایی وهم‌آلود که بیرون آمدن از آن کار هرکسی نیست! داستان حول محور ۲۰ شخصیت می‌گردد که اولین کاراکتری که با آن آشنا می‌شوید John Gore است و کنترل و هدایت آن به عهده‌ی شماست، اکنون او در جنگلی ترسناک و متروکه گیر افتاده و قرار است به کمک شما ازآنجا خارج شود. همان‌طور که گفته شد حوادث مختلف در کمین او هستند و غول‌ها و اشیاء ترسناک هرلحظه ممکن است به او آسیب برسانند.

در مسیرهای دشوار و صعب‌العبور گذر کنید و در برابر غول‌ها و موجودات عجیب و غریبی که عصبانیت و خشم از چهره‌شان می‌بارد ایستادگی کنید و این‌گونه از پس هر مرحله برآیید. برای گذر از این چالش‌ها، سلاح‌های کشنده‌ای در اختیار دارید که با استفاده از آنان می‌توانید دشمنان را شکست داده و جان خود را نجات دهید. بسیار دقت کنید زیرا در صورت برخورد ۳ ضربه‌ی دشمن با شما، بازنده می‌شوید!

دشمنان شما بیش از ۶۰ نوع مختلف هستند که در طی ۳۰۰ مرحله‌ی مهیج با آن‌ها آشنا خواهید شد و در صورت پیروزی در نبردها و کسب امتیاز و پول می‌توانید آیتم‌ها و ابزارهای جنگی خود را ارتقاء دهید. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های اکشن هستید با نصب و اجرای Minigore 2: Zombiess در لوکیشن‌ها و مناظر شگفت‌آوری که با  دقت طراحی‌شده جستجو کنید و با روبرو شدن با غول‌ها، نبردهای هیجان‌انگیزی را تجربه کنید!

image
 
image

 

Stupid Zombies

در این بازی انسان‌هایی که قبلاً زامبی بوده‌اند قصد حمله کردن به دنیا و نابود کردن آن را دارند و شما باید با استفاده از سلاح‌هایی که در اختیار دارید این زامبی‌های کله‌پوک را از بین ببرید و به مراحل جدیدتر راه پیدا کنید. این بازی به‌صورت رایگان در مارکت اندروید منتشرشده و دارای امتیاز 4.4 از ۵ در سایت رسمی گوگل (گوگل استور) است و نزدیک به 50 میلیون بار دریافت و نصب شده است.

image

Stupid Zombies یک بازی سرگرم‌کننده برای گوشی‌های هوشمند است که به سبک تیراندازی نوبتی عرضه‌شده است. در این بازی باید هرچقدر که می‌توانید زامبی‌ها را نابود کنید و در میان تعداد مراحل گوناگون پیشروی کنید. نکته جالب توجه در این بازی این است که گلوله‌هایی که شما شلیک می‌کنید، پس از برخورد با دیوارها کمانه می‌کنند، پس پیش از اینکه مهماتتان به پایان برسد سعی کنید کارآمدترین شلیک‌ها را انجام دهید!

وجود بیش از ۶۰۰ مرحله متنوع، انتخاب بین دو شخصیت مرد و زن به‌دلخواه، گیم پلی بسیار خوب و سرگرم‌کننده بازی، گرافیک قابل‌قبول و صداگذاری جالب و شنیدنی بازی از مهم‌ترین خصوصیات این بازی است.

image
 
image
 
image

 

WAR Z 2

ماجرایی دیگر از حضور زامبی‌ها است که به‌صورت مشترک توسط استودیوهای بازی‌سازی Neuron Network Limited و im30.net منتشر گردیده است. این بازی، ادامه بازی امپراتوری آخر (لاست امپایر) است که توسط im30.net ساخته‌شده و طرفداران بسیار زیادی دارد. همان‌طور که در امپراتوری آخر شاهد آن بودیم، ویروسی کشنده در سراسر جهان شیوع پیداکرده و موجب گردید تا تعداد زیادی از انسان‌ها به زامبی تبدیل شوند. بازماندگان برای بقای خود باید با حوادث و عواملی که جان آن‌ها را به خطر می‌اندازد مبارزه کنند تا بتوانند به زندگی خود ادامه دهند. بر این اساس باید بازماندگان با یکدیگر متحد شده و قلمروی را برای بقای خود ایجاد نمایند تا به کمک هم بتوانند با این مردگان متحرک به نبرد بپردازند. وجود سلاح‌های جدید و پرقدرت از آیتم‌هایی است که می‌توانید در این بازی مشاهده نمایید.

image

کوچک‌ترین اشتباه موجب می‌گردد تا امپراتوری شما توسط زامبی‌ها تسخیرشده و دوران بقای انسان‌ها به پایان برسد. برای جلوگیری از هجوم زامبی‌ها باید معماری ساختمان‌های خود را قوی‌تر نموده تا از ورود آن‌ها به قلمرو خود جلوگیری کنید. با کسب پاداش در طی مراحل بازی قادر خواهید بود ساختمان‌ها و ارتش خود را ارتقاء دهید. حضور بازیکنان دیگر از سراسر جهان موجب گردیده است تا با آن‌ها به تبادل اطلاعات پرداخته و یا اتحادی قدرتمند را برای مقابله با زامبی‌ها تشکیل دهید.

WAR Z 2 در مارکت گوگل نزدیک به 5 میلیون بار دانلود شده و با کسب امتیاز 4.6 از 5 یکی دیگر از بازی‌های  پرطرفدار در سبک زامبی‌هاست.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

فرهاد

۱۳۹۶/۳/۱
ما که همگی تحریم!!! لطفاً لینکهای دیگه بزارید!!!

arshia

۱۳۹۶/۳/۱
خوب یه دسته بندی دیگه هم به بازی ها اضافه کرد جی اس ام:
سبک زامبی :|

Mostafa

۱۳۹۶/۲/۳۰
پست کاربردی بود . لطفا یک پست درمورد بازی های واقعیت مجازی اریال کنید.

mehdi

۱۳۹۶/۲/۲۹
بهترین بازی رو یادت رفت بگی walking dead بازی با گرافیک فوق العاده و داستانی بینظیر.خوبی این بازی اینه که خودت میتونی جهت داستان رو عوض کنی تو بازی و هر طور که بخوای تمومش کنی.فقط یکم باید انگلیسی بلد باشی تا بازی بیشتر بچسبه بهت.حتما دانلودش کنید

فرزام

۱۳۹۶/۲/۲۹
کاش چن تا عکس از محیط بازی هرکدوم میزاشتین