خانهاخبار
میزو در سال جاری میلادی از 10 گوشی اندرویدی رونمایی می‌کند

میزو در سال جاری میلادی از 10 گوشی اندرویدی رونمایی می‌کند

شرکت میزو به عنوان یکی از سازندگان مطرح بازار چین شناخته می‌شود و عرضه محصولات این شرکت، بیشتر به بازار چین محدود شده است. براساس اطلاعات تازه منتشر شده توسط یک تحلیل‌گر در زنجیره تامین محصولات میزو، این سازنده در سال 2017 از 10 گوشی‌هوشمند جدید رونمایی خواهد کرد.
۱۳۹۶/۲/۲۱

براساس اطلاعات منتشرشده در رابطه با گوشی‌های جدید میزو، بیشتر این محصولات در نیمه دوم سال 2017 وارد بازار می‌شود و بیشتر مدل‌های جدیدی که توسط این سازنده چینی توسعه یافته، با تراشه هلیو P20 یا هلیو P25 مدیاتک همراه خواهد بود. البته، گوشی پرچم‌دار جدید این سازنده چینی یعنی میزو 7 Pro به احتمال زیاد، با یک چیپ‌ست رده‌بالا از شرکت کوالکام یا سامسونگ عرضه می‎شود. استفاده از چیپ‌ست شرکت سامسونگ در محصولات شرکت میزو چندان بی‌سابقه نیست و میزو پرو 6 پلاس در اواخر سال گذشته با چیپ‌ست هشت هسته‌ای اگزینوس 8890 سامسونگ ارائه شده بود.

image

شرکت میزو هم‌چنان با شرکت مدیاتک همکاری خواهد نمود و بعید است که به‌زودی، سازنده دیگری با مدیاتک جایگزین وشود. هرچند، مدتی پیش اعلام شده بود که شرکت میزو با Texas Instruments وارد همکاری شده است اما از آنجایی‎که پس از آن اطلاعات بیشتری پیرامون این همکاری به‌دست نیامده، نمی‌دانیم که شایعه عرضه محصولات میزو با چیپ‌ست اختصاصی این شرکت چینی تا چه اندازه صحت دارد.

هم‌چنین، اعلام شده است که میزو 7 Pro یکی از محصولات جدید این شرکت خواهد بود که در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی می‌شود. این گوشی براساس گمانه‌زنی‌های صورت‌گرفته، به دوربین دوتایی مجهز شده است و به عنوان اولین گوشی میزو با دوربین دوگانه ارائه خواهد شد. به همراه میزو 7 Pro، هم‎چنین به گوشی‎های جدیدی از سری X و blue note 6 اشاره شده است که در حال‌حاضر، هیچ‌یک از مشخصات آن‌ها را نمی‌دانیم. لازم به‌ذکر است که در حال‌حاضر، هیچ اطلاعاتی پیرامون سایر محصولات جدید میزو که تا پایان سال 2017 وارد بازار می‌شود، وجود ندارد و تنها باید منتظر ارائه جزئیات بیشتر باشیم.

شرکت میزو به شایعات موجود پیرامون محصولات جدید خود واکنشی نشان نداده است و آنچه که به عنوان محصولات جدید این سازنده به آن اشاره شده، تنها گمانه‌زنی‌ است. 

  

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)