خانهاخبار
تاکید مجدد تحلیلگران به قرارگیری تاچ آیدی در پشت آیفون 8

تاکید مجدد تحلیلگران به قرارگیری تاچ آیدی در پشت آیفون 8

دو تحلیلگر به نام‌های «سباستین هو» و «برایان چن» از موسسه CLSA معتقدند که احتمال قرارگیری سنسور تاچ آیدی در قاب پشتی آیفون 8، بسیار بالا است.
۱۳۹۶/۲/۱۸

تحلیلگران بیان می‌کنند که اپل در حال کار بر روی تکنولوژی است که اسکنر اثرانگشت را با نمایشگر ادغام کند اما واقعیت این است که این تکنولوژی هنوز به مرحله تکامل نرسیده. آنها با اطمینان این موضوع را رد می‌کنند که اپل از قرار دادن اسکنر اثرانگشت در آیفون 8 صرف نظر کند چراکه این اسکنر، کارایی و البته محبوبیت بالایی در میان کاربران دارد.

به همین دلیل، تحلیلگران معتقدند که اپل تاچ آیدی را به پنل پشتی آیفون 8 منتقل خواهد کرد، درست شبیه همان کاری که سامسونگ در گلکسی S8 انجام داد چراکه امکان قرار دادن این اسکنر در زیر نمایشگر هنوز وجود ندارد. حتی اگر اپل موفق به جانمایی اسکنر اثرانگشت در زیر نمایشگر شود، باز هم بعید است که از این تکنولوژی در آیفون 8 استفاده کند زیرا مشکلات تولید و بازدهی هنوز هم از مهم‌ترین موضوعات هستند.

image

تصاویر شماتیک خبر از قرارگیری اسکنر اثرانگشت در قاب پشتی و در زیر لوگوی اپل می‌دهند. ادغام کردن این اسکنر با لوگوی اپل، ایده جالبی است اما احتمال به کار گیری این ایده توسط اپل بسیار ناچیز است. به هر حال، خوشبختانه اپل مانند سامسونگ اسکنر اثرانگشت را در بالای گوشی قرار نخواهد داد؛ جایی که دسترسی به آن بسیار سخت است.

همچنین این طرح شماتیک شایعات قبلی مبنی بر چینش عمودی دوربین دوگانه را تایید می‌کند و احتمالا اپل با این روش قصد دارد کارایی و عملکرد این دوربین را بهبود ببخشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

reza.91

۱۳۹۶/۲/۲۳
بیخیال همه کسایی که با اس 8 کار کردن میگن جاش بده که!

پارسا

۱۳۹۶/۲/۱۸
رو ارم اپل بده خوب میشه

sink

۱۳۹۶/۲/۱۸
آقا
فدای
سرمون :|
مسخره کردین دیگه

محمد

۱۳۹۶/۲/۱۸
اپل باید تمام تلاش را انجام بده تا تاچ ایدی را زیر صفحه نمایشگر قرار بده اپل همیشه کارهای بزرگی انجام داده و به احتمال زیاد از پس اینکار هم بر میاد اما اگر نتونه و بخواد اون را به پشت گوشی منتقل کنه بهتره لوگوی خود اپل را تاچ ایدی کنه تا اینکه زیر لگو قرار بده چون اون موقع واقعا زشت میشه من که خودم منتظر ایفون ۸ هستم تا بخرم اما اگه تاچ ایدی پشت گوشی باشه شاید نظرم را تغییر بدم

Hesam

۱۳۹۶/۲/۱۸
سامسونگ با کارشناسی هایی که انجام داده بهترین محل رو برای اسکنر اثر انگشت تعبیه کرده. سامسونگ فکر همه جارو کرده ی مطلب میخوندم که سامسونگ بروی چندین نفر این تست رو انجام داده که گوشی رو چگونه از روی زمین برمیدارن و انگشت اشارشون در اولین حالت کجای گوشی قرار میگیره