خانهاخبار
دفنکس؛ مشاور امنیت گوشی شما

دفنکس؛ مشاور امنیت گوشی شما

اگر روی گوشی هوشمند خود اطلاعات حساسی را نگه می‌دارید و همیشه نگران گم شدن یا به سرقت رفتن آن هستید بسته امنیتی موبایل دفنکس راه حل خوبی برای برطرف کردن دغدغه‌های امنیتی شماست.
۱۳۹۶/۲/۲۷

در گذشته که از گوشی‌های هوشمند خبری نبود و همه مردم گوشی ساده به دست می‌گرفتند، اگر اتفاقی برای گوشی می‌افتاد نهایت چیزی که از دست می‌رفت شماره تلفن‌ها و پیام‌هایی بود که در آن ذخیره شده بودند. امروزه گوشی‌های هوشمند مجموعه‌ای از اطلاعات شخصی و مهم را در خود جای داده‌اند. از تصاویر و فیلم‌های شخصی بگیر تا پسورد اکانت‌ها و حساب‌های بانکی؛ بنابراین نیاز است تا هر فردی امنیت گوشی و محافظت از اطلاعات درون آن جدی بگیرد.

بسته امنیتی موبایل دفنکس راه حل خوب و کاملی است که می‌توان گوشی شما را در برابر تهدیدات محافظت کند و به اطلاعات شما امنیت بخشد. در این اپلیکشن هر چیزی که برای حفظ امنیت شما لازم است وجود دارد. ویژگی‌هایی همچون ویروس‌یابی، قفل کردن اپ‌ها، محافظت از سیم‌کارت، ردیابی گوشی و... با نصب این اپ در دسترس شما قرار می‌گیرد.

image

پس از نصب دفنکس از شما خواسته می‎شود تا در برنامه ثبت نام و برای ورود به آن یک رمز تعریف کنید. ساختن اکانت در دفنکس به شما این امکان می‌دهد تا بتوانید همه دستگاه‌های خود را از راه دور مدیریت کنید و اگر گوشی شما گم شد، یا به سرقت رفت، قادر به رهگیری، قفل کردن و پاک کردن اطلاعات آن باشید.

در قدم بعد دفنکس از شما می‌خواهد گزینه‌هایی که برای حفظ امنیت گوشی به آنها نیاز دارید را فعال نمایید. اگر کار آنها را نمی‌دانید فعلا نیازی به فعال کردن همه گزینه‌ها نیست و بعدا نیز خواهید توانست آنها را بسته به نیاز خود فعال یا غیرفعال کنید.

توصیه می‌کنیم در همان ابتدا وارد Settings شوید و در بخش Language زبان Farsi را انتخاب کنید تا استفاده از دفنکس و درک گزینه‌های مختلف آن آسان‌تر شود.
image

در داشبورد یا همان صفحه اصلی 4 دکمه اسکنر ویروس، مدیریت برنامه‌، برنامه‌ریز اسکنر و قفل کردن نرم‌افزار دیده می‏شود که تقریبا کارشان مشخص است. با استفاده از گزینه اول می‌توانید گوشی خود را ویروس‌یابی کنید. گزینه دوم برای مدیریت اپ‌های نصب شده و درحال اجرا است. سومین گزینه امکان زمان‌بندی کردن ویروس‌یابی را در اختیارتان می‌گذارد و آخرین بخش امکان قفل کردن اپ‌ها نصب شده روی گوشی را به شما می‌دهد.

ویژگی‌های دفنکس به همینجا ختم نمی‎شود. اگر مثلث سفید کنار لوگو defenx را لمس کنید می‌توانید فهرست کامل امکانات آن را مشاهده نمایید که در زیر کار آنها را شرح می‌دهیم.

  • داشبورد: صفحه اصلی برنامه که امکان دسترسی سریع به بخش‌های اصلی را فراهم می‌کند.
  • اسکنر ویروس: بررسی آلودگی اپلیکیشن‌ها و فایل‌های روی گوشی.
  • ضد سرقت: فعال کردن گزینه‌هایی که امکان ردیابی، قفل کردن یا پاک کردن اطلاعات از راه دور را به شما می‌دهد.
  • ضد اسپم: بلاک کردن شماره‌هایی که پیام‌های آزاردهنده می‌فرستند.
  • قرنطینه: محلی برای نمایش فایل‌های آلوده قرنطینه شده.
  • گزارش فعالیت: نمایش کارهایی که در برنامه صورت گرفته است.
  • مدیریت نرم‌افزار: نمایش اپ‌های نصب شده و درحال اجرا روی گوشی.
  • برنامه‌ریز اسکنر: زمانبندی کردن اسکن گوشی.
  • قفل نرم‌افزار: قفل گذاشتن روی برنامه‌ها.
  • ضد فیشینگ: محافظت در برابر سایت‌های مخرب.
  • مرورگری ایمن: محافظت در برابر تبلیغات و اطلاعات نامناسب.
  • محافظ سیم کارت: مطلع ساختن صاحب گوشی سرقت شده از ورود سیمکارت جدید.
  • مسدود کننده دوربین: غیرفعال کردن دوربین برای جلوگیری از سوء استفاده هکرها.
image

در تنظیمات دفنکس، که با لمس نوار قرمز پایین گوشی می‌توانید وارد آن شوید، گزینه‌های تکمیلی بیشتری قرار داده شده است تا کاربر بتواند برنامه را متناسب با نیازهای خود تنظیم کند و حداکثر استفاده را از قدرت آن ببرد. در این بخش می‌توانید رمز ورود به برنامه را تغییر دهید، زمان قفل خودکار آن را عوض کنید، ویژگی‌ها یا ماژول‌های بیشتری را فعال نمایید و امکان عکس گرفتن و ضبط صدا از راه دور را در اختیار داشته باشید.

از آنجا که بسته امنیتی موبایل دفنکس شامل بخش‌ها و گزینه‌های متعددی است آشنایی با همه امکانات آن نیاز به زمان دارد ولی با چند بار مرور آیتم‌هایش خواهد توانست کنترل برنامه را کاملا به دست بگیرید و از ویژگی‎های آن به درستی استفاده کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

شهرام

۱۳۹۶/۸/۸
با احترام برای سایت محبوب جی اس ام توصیه من به کاربران گرامی اینه که بهتره از نرم افزارهای معتبر بهتری برای امنیت اسمارت فون و غیره خود استفاده کنند این نرم افزار به خودی خود یک اسپای ور جاسوسی هستش که اطلاعات گوشی شهروندان رو به نقطه نامعلومی انتقال میده وبه نظر ساخت چند کشور از جمله ایران هستش

mojtaba9849

۱۳۹۶/۶/۵
سلام آقای سیدی
دستیار صوتی واسه اندروید هست که از زبان فارسی پشتیبانی کنه؟

شهرام

۱۳۹۶/۴/۲۳
دوست عزیز فراموش نکن که هر آنتی ویروسی که آپ دیت میشه آنتی ویروس خوبی هستش پس میتونی مجددا یک نوع آنتی ویروس دیگه رو نصب کنی جای نگرانی نیست

Mahdi

۱۳۹۶/۴/۲۰
باسلام ودرود به شما عزیزان سایت جی اس ام.جناب سیدی من نرم ازار دفنکس راروی تبلتم نصب کرده بودم ،وبسیار خوب وعالی بود،امروز دستگاه را ریست کردم ونرم افزار دفنکس را مجددا نصب کردم.ولی متاسفانه با این پیام که نصخه ازمایشئ یک بار کار میکند ودیگه نصب نشد.لطفا درصورت امکان راهنمایی کنید،باتشکر. مهدی رازی

عطا

۱۳۹۶/۴/۱۴
کلا آنتی ویروس رو گوشی چیز بدرد نخوریه، چون اگه یه برنامه ویروسی رو گوشیتون نصب شده باشه، گوگل خودش اطلاع میده.