خانهاخبار
اپل بزرگترین فروشنده گجت‌های پوشیدنی در سه ماهه اول 2017

اپل بزرگترین فروشنده گجت‌های پوشیدنی در سه ماهه اول 2017

براساس آخرین آمار منتشر شده، کمپانی اپل موفق شده است بیش از هر کمپانی دیگری در سه ماهه اول سال 2017، گجت‌های پوشیدنی خود را به فروش برساند.
۱۳۹۶/۲/۱۵

بازار تکنولوژی‌های پوشیدنی روز به روز در حال داغ شدن است و کمپانی‌های زیادی چشم به کسب سهمی از این بازار دوخته‌اند؛ اما بر اساس آخرین آمار منتشرشده، کمپانی اپل توانسته است با پشت سر گذاشتن شیائومی، به بزرگ‌ترین فروشنده گجت‌های پوشیدنی در سه‌ماهه اول سال 2017 تبدیل شود.

image

همان‌طور که پیش‌تر هم نوشتیم، کمپانی اپل با انعقاد قراردادی جدید قصد دارد تولید ساعت‌های هوشمند خود را افزایش دهد تا بتواند همچنان در کورس رقابت باقی بماند. بعد از اپل و شیائومی، فیت‌بیت در رتبه سوم بزرگ‌ترین فروشندگان تکنولوژی‌های پوشیدنی قرار گرفته است. کمپانی فیت‌بیت در مدت مشابه سال 2016 توانسته بود 4.5 میلیون واحد ابزار پوشیدنی به فروش برساند، اما این رقم در سه اول 2017 به رقم 2.9 میلیون تقلیل پیداکرده است و باعث شده تا سهم این کمپانی از 24 درصد به حدود 13 درصد برسد.

image

کمپانی مطرح شیائومی نیز همانند فیت‌بیت، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با افت فروش مواجه شده است و مقدار فروش دستبندهای هوشمند این کمپانی از 3.8 به 3.4 میلیون دستگاه کاهش یافته است.اما اپل تنهایی کمپانی بوده است که توانسته میزان فروش ابزارهای پوشیدنی خود را به نسبت مدت مشابه سال گذشته افزایش دهد. میزان فروش تکنولوژی‌های پوشیدنی این کمپانی از 2.2 میلیون دستگاه در سه‌ماهه اول 2016 به 3.5 میلیون در سه‌ماهه اول سال 2017 افزایش پیدا کرده است. به‌واسطه این افزایش، کوپرتینویی‌ها توانسته‌اند سهم خود از بازار فناوری‌های پوشیدنی را به 15.9 درصد برسانند و با 0.4 اختلاف، بالاتر از شیائومی قرار بگیرند.

سری دوم اپل واچ‌ها تاکنون با فروش بسیار خوبی مواجه شده‌اند و به همین دلیل نیز این کمپانی قصد دارد تولید ساعت‌های هوشمند خود را افزایش دهد. البته با معرفی آیفون 8، نقش اپل واچ به‌عنوان یکی از وسایل جانبی این گوشی، پررنگ‌تر خواهد شد و کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که رشد فروش ساعت‌های هوشمند اپل همچنان ادامه‌دار باشد. پیش‌بینی شما چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

امیر

۱۳۹۶/۲/۱۶
دلیل اصلی تمام این موارد اینه که افرادی هستند که برخلاف من و شما که کارایی تبلت و ساعت و... برامون مهمه فقط مارک اپل براشون اهمیت داره! حتی رسانه ملی هم در تبلیغات و سریال ها از آیفون استفاده میکنن به خاطر مارکش یا حالا فقط به خاطر الگو برداری از امریکایی ها! نتیجه هم آخرش همین میشه میگن اپل در رده اول اما چگونه فقط به خاطر مارکش!

Hesam

۱۳۹۶/۲/۱۶
والا من نمیفهمم چرا باید اپل توی همه چی اول باشه!! آخه کی میره اپل واچ بخره با اون قیمت کذاییش!! مگه آدم میتونه تبلت اس ۳ سامسونگو بیخیال بشه بعد بره آیپد بخره!! آدم میتونه گیر اس ۳ سامسونگ نخره به جاش بره اپل واچ بخره!! اینهمه آمار دروغ ی بار میگن اپل دویست و پنجاه میلیارد دلار پول نقد داره آخه مگه میشه همچین چیزی اگه اینجوری باشه سامسونگ لوازم خونه و موبایل و تلویزیونو کلی اجناس دیگه تولید میکنه و میفروشه پس باید چندین برابر اپل پول نقد داشته باشه. ی بار میگن اپل توی فروش تبلت اومده رتبه ششم الان میگن دوباره اول. دولت ما ضعف داره اینهمه میگن مرگ بر آمریکا بعد جنسی که نه نمایندگی داره نه کیفیت لازمو داره خیلی راحت با قیمت کذایی توی بازار ما ریخته هرکسی هم از راه رسیده با بدبختی یدونه تهیه کرده. توی تلویزیونم که هرکسی یکی توی دستش داره و داره مفت و مجانی از تلویزیون ملی تبلیغ میشه