خانهاخبار
مایکروسافت رویداد دیگری در همین ماه و در شهر شانگهای برگزار می‌کند

مایکروسافت رویداد دیگری در همین ماه و در شهر شانگهای برگزار می‌کند

کمپانی مایکروسافت اعلام کرده است که در روز 23 ماه مه، قصد دارد رویداد دیگری را در شهر شانگهای برگزار کند.
۱۳۹۶/۲/۱۵

هنوز یک هفته از رونمایی مایکروسافت از لپ‌تاپ‌های سرفیس در شهر نیویورک نگذشته است که Panos Panay، مدیر بخش دیوایس‌های مایکروسافت، در توییتی اعلام کرده که این کمپانی قصد دارد رویداد دیگری را در روز 23 ماه مه و در شهر شانگهای برگزار کند. برخی کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که مایکروسافت در این رویداد از یک سخت‌افزار جدید و احتمالا سرفیس پرو 5 رونمایی کند.

image

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، دعوت‌نامه مایکروسافت برای روز 23 ماه مه ارسال شده است. این رویداد که بانام «Microsoft Event» شناخته می‌شود قرار است که در شهر شانگهای چین برگزار شود. برگزاری چنین مراسمی در شهر شانگهای خود جای تعجب دارد. زیرا مایکروسافت معمولا رویدادهای از این قبیل را در شهر نیویورک برگزار می‌کند.اما هنوز مشخص نیست که مایکروسافت در این مراسم از چه دستگاه‌هایی رونمایی خواهد شد و همان‌طور که گفتم، احتمالا دارد که شاهد رونمایی سرفیس پرو 5 در این مراسم باشیم.

سرفیس پرو 5 به‌تازگی تاییدیه‌های کشور چین را دریافت کرده است و بخش ویندوز و دیوایس‌های مایکروسافت نیز پیش‌ازاین اعلام کرده بود که به‌زودی یک نسخه ریفریش شده از سرفیس پرو 4 به بازار عرضه می‌شود. هنوز اخبار دیگری در مورد رویداد جدید مایکروسافت منتشر نشده است و ما نیز منتظر خواهیم ماند تا ببینیم ردموندی‌ها در روز 23 مه از چه محصولی رونمایی خواهند کرد. پیش‌بینی شما چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)