خانهاخبار
طرح مفهومی جدیدی از Note 8 منتشر شد

طرح مفهومی جدیدی از Note 8 منتشر شد

سامسونگ بارها تاکید کرده که تا پایان سال جاری، پرچمدار دیگری از سری نوت خود را به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد کرد که به احتمال خیلی زیاد، گلکسی نوت 8 نام خواهد گرفت.
۱۳۹۶/۲/۱۲

ظرف چند هفته اخیر، اخبار و گزارشات زیادی مبنی بر انتظارات کاربران از گلکسی نوت 8 در رسانه‌ها مطرح شده است. بر اساس وقایعی که پیرامون گلکسی نوت 7 پیش آمد، سامسونگ کار بسیار سختی را پیش رو دارد و باید ببینیم با این مسئولیت سنگین، چگونه کنار می‌آید.

image

امروز یک طرح مفهومی زیبا از Note 8 منتشر شد که می‌توان آن را بهترین گزینه از میان طرح‌های دیده شده به حساب آورد. بر اساس تصویر منتشر شده، می توانیم تمامی چیزی که از گلکسی نوت 8 انتظار می‌رود را در این طرح ببینیم. طراحی باریک‌تر بدنه و صفحه نمایش فوق‌العاده که پیشتر در گلکسی اس 8 شاهد آن بودیم، از ویژگی‌های بارز فبلت جدید سامسونگ به شمار می‌رود.

هیچ یک از این فرضیات تا به این لحظه توسط مسئولان این شرکت کره‌ای تایید و از طرفی نیز تکذیب نشده است. لذا نمی‌توانیم با اطمینان خاطر بگوییم که این ویژگی‌ها وجود دارند یا خیر. پس باید تا کنفرانس معرفی این محصول منتظر بمانیم و ببینیم که در نهایت، چه وقایعی در انتظار فبلت بعدی سامسونگ است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

Morteza

۱۳۹۶/۲/۳۱
اومدیم نوت هفت بخریم که اونطوری شد، حالا منتظر اینم که بیاد، داره دیوونم میکنه، هر جور باشه من این سری رو دوست دارم، حالا هم که بزرگتر شده دیگه هیچی

Mohammad9978

۱۳۹۶/۲/۱۳
واقعا چی میکنه این سامسونگ!معلومه که میخواد دیگه حرفی برای بقیه موبایل ها باقی نزاره.سری نوت از همه نظر عالی و بهترین هست و فکر میکنم نامبر وان بینظیری در تمام دنیای موبایله.واقعا سری های نوت هم از نظر سخت و افزاری و نرم افزاری و طراحی هیچی کم ندارن.نوت ۷ که یک شاهکار بود ولی حیف که آیندش جالب نبود.اما مطمئنم این گوشی نامبر وان ترین میشه.یه گوشی تمام عیار ، با امکانات متعدد ، طراحی لوکس و شکیل و درکل یه گوشی پرفکت.

Kiarash

۱۳۹۶/۲/۱۳
ملت باور کنید این عکسا نیاز به تحلیل نداره. این طرح ها ربطی به خود شرکت نداره و یکی مثل من و شما درست کرده.
خدا کنه امسال نوت زودتر معرفی بشه

abbas.ipa

۱۳۹۶/۲/۱۲
باشه اول نوت.اما حقيقت تغيير نميكنه

امیر

۱۳۹۶/۲/۱۲
البته نوت7 هم ضدآب بود چنین دکمه ای نداشت! اگه برای قلم باشه شاید خواسته از خراب شدن دکمه روی قلم که بعضی ها در اثر بازی کردن با آن باعث خراب شدنش میشدن جلوگیری کنه! اون روزنه ها برای من هم عجیبه شاید خواسته باشه اسپیکر ۴تایی بزنه یا شاید هر چیز دیگری! ولی در کل این یک کانسپت هست و نمیشه بهش اعتماد کرد ولی واقعا جذابه.