خانهاخبار
قیمت گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده‌ (۲۳ مرداد)

قیمت گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده‌ (۲۳ مرداد)

در ادامه می‌توانید از آخرین قیمت گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده مطرح موجود در بازار کشورمان مطلع شوید. با جی‌اس‌ام همراه باشید...
۱۳۹۶/۵/۲۳

اگر عضو کانال تلگرام جی‌اس‌ام GSMWebSite@ باشید حتما مشاهده کرده‌اید که روزانه آخرین قیمت ‌گوشی‌های جدید و مطرح در بازار کشورمان را با هشتگ #قیمت در اختیارتان می‌گذاریم. 

اما ممکن است همه شما جی‌اس‌امی‌های عزیز عضو کانال نباشید یا به هر دلیلی قادر به دسترسی به آن نباشید. برای همین آخرین قیمت گلچین جدید‌ترین گوشی‌های پرطرفدار بازار را از این به بعد در روز‌های زوج برای شما خوانندگان عزیز در سایت منتشر می‌کنیم. 

فراموش نکنید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی مورد نظرتان همانند گذشته کافی است به بخش آخرین قیمت یا صفحه گوشی مورد نظرتان در وب‌سایت جی‌اس‌ام مراجعه کنید. قیمت تمام گوشی‌های موجود در بازار در وب‌سایت جی‌اس‌ام روزانه از شنبه تا چهارشنبه به‌روزسانی و بر اساس قیمت میانگین چندین فروشگاه معتبر در بازار محاسبه می‌شود.

جی‌اس‌ام در حال حاضر هیچ فعالیتی در زمینه فروش گوشی، تبلت، لپ‌تاپ و سایر گجت‌های الکترونیکی ندارد. لذا قیمت‌های درج‌شده  در وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی و مجموع مطالب راهنمای خرید (#مشاورخرید و #گزارش‌بازار)، همان طور که پیش‌تر گفتیم، بر اساس قیمت میانگین چندین فروشگاه معتبر در بازار محاسبه و در نهایت منصفانه‌ترین قیمت یک محصول به شما اعلام می‌شود تا از قیمت واقعی گوشی مورد نظرتان مطلع شوید و از برخی فروشندگان سودجو، با قیمت گران‌تر خرید نکنید. در صورت مشاهده قیمت نادرست یا اشتباه درج‌شده یک گوشی می‌توانید با ایمیل بخش به‌روزرسانی قیمت وب‌سایت (s.chamani@gsmgroup.ir) در ارتباط باشید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری شود. 

 

قیمت پرچمداران - شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

 

قیمت گوشی‌های میان‌رده - شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

 

قیمت iPhone 7 -  شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶


 

قیمت iPhone 7 Plus -  شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

 

 


 

نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (43 نظر)

بهنام

۱۳۹۶/۵/۲۴
با سلام
لطفا گوشی تا قیمت 150 --200 هزار هم بزارید..میخوام برای کسی گوشی بخرم ولی نمیدونم چی بخرم..ممنون میشم جواب بدین

محمد

۱۳۹۶/۵/۲۴
پیشنهاد من هواوی نوا پلاس یه تحقیق بکن متوجه میشی قویترین گوشی میان رده با امکانات عالی دوربین اصلی عالی با لرزشگیر اپتیکال و کیفیت باور نکردنی بنچمارک 62000 در حد پرچمدارهای سال گذشته سنسور اثر انگشت این گوشی در نوع خودش کم نظیره با سرعت عکس العمل عالی و امکانات فوق العاده که به عنوان تاچ پدم میتونید ازش استفاده کنید. جدیدا نوا 2 پلاسم اومده با قیمت یک بالاتر از نوا پلاس که حدود یک میلیون قیمت داره

سعید

۱۳۹۶/۵/۱۸
کی گفته سرعت هنگی u11 از اس 8 سریعتره؟؟؟فقط چون در یک تست آنتوتو نمره اش یک ذره بیشتر شده؟gsmarena برو در بیشتر تست ها اس8 اوله.اصلا مگه تو با هر دو گوشی کار کردی که میگی سریعتره؟ دوربنش هم تو سایت عکس هاش هست در یک حده.باتر یرو که نگو اصلا هنگی u11 در حد گوشی های تاپ نیست و به همراه ال جی ضعیف ترین باتری ها رو دارن.طرفدار اپل باشم؟؟؟ خخخخخخخخخخخخ فکر کردی اپل چیه؟بیشتر قطعاتش ساخت سامسونگ و چینه .صفحه نمایش آیفون8 رو هم سامسونگ میزنه.
تست کیفیت و مقاومت هنگی u11 رو هم دیدیم که در حد گوشی های پلاستیکی هم نیست. فعلا دارن ضرر میدن آره گوشی خوبیه.البته اسباب بازی بگیم بهتره

مجید

۱۳۹۶/۵/۱۸
قیمتش 730 تومنه دوست عزیز گرون خریدی

ebi

۱۳۹۶/۵/۱۵
اره در حد میان رده نیست چون سرعتش از اس8 بیشتره در حد میانرده نیست چون دوربینش از اس 8 بیشتره در حد میان رده نیست چون عمر باتریش از اس8 بهتره.تویی که اسمت سعیده الکی یه حرفی نزن.یه کسی میتونه این حرفو بزنه که طرفدار اپل باشه نه سامسونگی که تو بیشتر زمینه ها اس8 از یو11شکست خورده .پس اگر یو 11 میانرده هم نیست پس اس8 هم فرقی با نوکیا 1100 نداره.