خانهاخبار
پیش‌بینی فروش ۵۰ میلیونی خانواده Galaxy S8 در سال جاری

پیش‌بینی فروش ۵۰ میلیونی خانواده Galaxy S8 در سال جاری

گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را می‌توان آغاز جدیدی برای پرچم داران سری اس محسوب کرد که تغییرات ظاهری زیادی را نسبت نسل‌های قبلی تجربه کرده اند. تا به حال میزان استقبال کاربران از این دو گوشی بسیار خوب بوده و تحلیل گران فروش خوبی را برای نماینده‌های سامسونگ در بازار امسال پیش بینی کرده اند که البته بیشتر توجه‌ها را به اس 8 پلاس معطوف می‌دانند.
۱۳۹۶/۲/۷

حدود یک هفته از آغاز فروش رسمی پرچم‌داران سامسونگ از طریق وب‌سایت‌ها و خرده فروشی‌های مختلف می‌گذرد و به تازگی یکی از تحلیل‌گران Yuanta Securities با توجه به شرایط، پیش بینی کرده است که امسال ۵۰.۴ میلیون دستگاه از خانواده گلکسی اس ۸ به فروش می‌رسد. لی جائه یون امروز در یادداشتی بیان کرد که به نظر می‌رسد گلکسی اس ۸ پلاس سهم بیشتری از آمار فروش را به خود اختصاص دهد. دلیل این برتری در فروش، تعداد رو به رشد کاربرانی است که از گوشی هوشمند خود برای تماشای ویدئو و بازی کردن استفاده می‌کنند.

بر اساس اعلام آقای لی، بیش از ۲۷.۱ میلیون دستگاه گلکسی اس ۸ پلاس در سال جاری به فروش می‌رسد که سهم این مدل از خانواده اس ۸ را به ۵۳.۹ درصد می‌رساند و گلکسی اس ۸ با ۴۶.۱ درصد سهم تعداد ۲۳.۳ میلیون دستگاه می‌فروشد. با توجه به قیمت بالاتر گلکسی اس ۸ پلاس نسبت به اس ۸، فروش بیشتر نسخه پلاس برای کمپانی کره‌ای هم سود آورتر است.

image

هر دو پرچم‌دار امسال سری اس از سخت افزار مشابهی بهره می‌گیرند و تفاوت آن‌ها تنها در ابعاد نمایشگر و ظرفیت باتری است؛ گلکسی اس ۸ دارای صفحه نمایش ۵.۸ اینچی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و اس ۸ پلاس دارای صفحه ۶.۲ اینچی و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری است.

در سال‌های گدشته هم تقاضا برای نسخه بزرگ‌تر که همان گلکسی اس ۷ اج و گلکسی اس ۶ اج هستند، بیشتر از نسخه معمولی بوده و این موضوع اتفاق جدیدی نیست. در سال ۲۰۱۵ سهم گلکسی اس ۶ اج از فروش پرچم‌داران سری اس برابر ۵۱.۳ درصد بود و در سال گذشته هم گلکسی اس ۷ اج سهمی برابر ۵۱.۹ درصد داشت.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

M

۱۳۹۶/۲/۱۰
داداش این امار فروش جهانیه نه مال ایران

سعید

۱۳۹۶/۲/۱۰
اینو که راحت می نه ولی ایفون چینی عمرا به این عدد برسه

مجتبی

۱۳۹۶/۲/۷
دیگه 50 تا بلوفه

محمد

۱۳۹۶/۲/۷
خیلی بیشتر بیش از اینها خواهد فروخت

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۲/۷
خیلی گوشیه.. آمار قطعی از 50میلیون فقره گوشی هم فراتر میره.. اعضای هر خانوار اعم از شهری و روستایی "خواستار گلکسی8 هستند"