خانهاخبار
تماشا کنید: آزمایشگاه ایمنی و کیفیت ساخت گلکسی اس 8

تماشا کنید: آزمایشگاه ایمنی و کیفیت ساخت گلکسی اس 8

در این ویدئو وارد مرکز اختصاصی بررسی باتری‌های سامسونگ می‎شویم و نگاهی به مراحل بررسی کیفیت و ایمنی Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus می‌ندازیم.
۱۳۹۶/۲/۶

پس از اتفاقی که برای نوت 7 رخ داد، سامسونگ روند بررسی 8 مرحله‌ای جدیدی به خط تولید گوشی‌های خود اضافه کرد تا به مشتریان خود اطمینان دهد گوشی‌های این شرکت از نظر ایمنی و کیفیت ساخت در بالاترین سطح ممکن قرار خواهند داشت.

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس اولین گوشی‌های سامسونگ هستند که تحت بررسی‌ها و آزمایشات سختگیرانه جدید قرار می‌گیرند تا مشخص شود ایرادات قبلی در آنها تکرار نخواهد شد و باتری این گوشی‌ها از هر نظر ایمن هستند.

در ویدئو زیر می‌توانید تست‌هایی که روی گوشی‌های Galaxy S8 و Galaxy S8+ در مرکز اختصاصی بررسی باتری‌های سامسونگ انجام می‌شود را مشاهده کنید و ببینید این شرکت چگونه به قول خود در تولید گوشی‌های باکیفیت و حفظ ایمنی مشتریان وفا کرده است.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

عرفان

۱۳۹۶/۲/۱۶
من وقتی این همه اس 8 رو یجا دیدم یهو فشارم افتاد :(

مهدی

۱۳۹۶/۲/۷
از همینجا قرمزی بعضی از گوشی ها معلومه.من متعجبم خودشون قبل معرفی چطور متوجه نشدن

Shahryar

۱۳۹۶/۲/۷
اصلا این طور نیست

abbas.ipa

۱۳۹۶/۲/۶
پس چون سرشون شلوغه هاله قرمز رو نديدن.خسته نباشيد دلاورا

محمد

۱۳۹۶/۲/۶
تبلیغچی چیه هی یه جمله را تکرار میکنه سامسونگ خودش همیشه در صدر اخبار تکنولوژی بوده چون شرکت بزرگیه در رابطه با تکنولوژی و فن اوری حالا چون جی اس ام این خبرها را پوشش میده شده و اونها را عنوان میکنه شده تبلیغاتچی سامسونگ هان اچ تی سی چیزی نداره خود شرکتشم رو هواست