خانهمقاله‌ها
روش انتقال بک‌آپ آیتونز به یک کامپیوتر دیگر

روش انتقال بک‌آپ آیتونز به یک کامپیوتر دیگر

در ادامه مطلب می‌توانید از نحوه انتقال بک آپ گرفته شده آیفون/آیپدتان توسط آیتونز به یک کامپیوتر دیگر مطلع شوید. با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۷/۱/۲۲

یکی از قابلیت‌های مفید iCloud بک‌آپ گیری تمام محتویات آیفون/آیپد به صورت خودکار است. با فعال کردن iCloud Backup هنگامی که آی‌دیوایس‌تان به Wi-Fi و شارژر متصل باشد و مدتی از آن استفاده نشود بک‌آپ گیری آی‌کلاد به صورت خودکار شروع به کار می‌کند. اما بسیاری از افراد برای جلوگیری از مصرف زیاد ترافیک اینترنت این قابلیت را خاموش می‌کنند و ترجیح می‌دهند به صورت آفلاین با استفاده از آیتونز از آی‌دیوایشان بک‌آپ بگیرند. در این مطلب #ترفند قصد داریم روش انتقال فایل پشتیبان‌گیر آیتونز را از کامپیوتری به کامپیوتر دیگر به شما آموزش دهیم. این روش زمانی به کار می‌آید که قصد دارید سیستم‌عامل کامپیوترتان را عوض کنید یا از طریق یک کامپیوتر دیگر اطلاعات آیفون/آیپدتان را برگردانید. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

  • آیتونز را اجرا کنید. در سیستم‌عامل macOS دکمه "," + "Commmand" و در ویندوز "," + "Ctrl" بزنید تا وارد بخش تنظیمات آیتونز شوید.
  • به قسمت Devices بروید و روی بک‌آپ مورد نظر کلیک راست کنید. در مک Show in Finder و ویندوز Show in Windows Explorer را انتخاب کنید.
image

هم اکنون پنجره‌ای باز می‌شود که محل ذخیره سازی فولدر بک‌آپ گرفته شده توسط آیتونز را به شما نشان می‌دهد. برای انتقال آن کافیست این فولدر را کپی و به کامپیوتر مورد نظرتان در مسیر مشابه انتقال دهید.

image

برچسب‌ها:

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

mhakimi

۱۳۹۷/۱/۲۲
آیکلود محدوده حجمش..بعد باید ماهیانه براش پول بدی
از اون گذشته خیلیا دوست ندارن حجم اینترنتشون زیاد مصرف بشه
برای ما ایرانیا بکاپ با آیتونز بهترین راهه

vahed

۱۳۹۶/۲/۱۲
سلام واسه من کنار بک آپ علامت قفل نشون میده و نمیتونم روش راست کلید کنم.باید چکار کنم تا درست بشه؟

italodance

۱۳۹۶/۲/۱۲
ترفند؟ خوب ایکلاد هست راحت بکن بعد بک اپ به چه درد میخوره؟ فکر کنم زمان خرید گوشی جدیدتر فقط کارایی داشته باشه که آن موقع هم 1 ثانیه باز یه ایکلاد وصل و منتقل میکنی
برای کانکت و پیغامها هم باز ایکلاد میشه هم برنامه های بسیار متفرقه در اپ استور که گزینه خوبیست.

رامین

۱۳۹۶/۲/۱۲
اصلا شو فولدر نداره آیتیونزم ورژنشم 12.6.0.100