خانهاخبار
نوت 7 ریفربیشد از ماه ژوئن با قیمت 620 دلار عرضه می‌شود

نوت 7 ریفربیشد از ماه ژوئن با قیمت 620 دلار عرضه می‌شود

مسئولان سامسونگ در ماه ژوئن اعلام نمودند که تحقیقات آنها پیرامون مشکلات Note 7 به پایان رسیده و باتری این دیوایس، قطعه مشکل‌ساز ماجرای انفجارهای پیاپی فبلت کره‌ای بود.
۱۳۹۶/۲/۶

اوایل سال جاری و طبق تحقیقات مهندسان سامسونگ، مشخص گردید که باتری گلکسی نوت 7 دارای ایراد بود و همین موضوع باعث انفجارهای پیاپی این دیوایس شده بود. بعد از مشخص شدن ماجرا، مدیران این شرکت کره‌ای تصمیم گرفتند تا مشکل دیوایس را برطرف کرده و آن را مجددا با قیمتی پایین‌تر به عنوان یک دستگاه ریفربیشد (تعمیر شده به صورت رسمی) به بازار عرضه نمایند. اطلاعات جدید حاکی از آن است که Galaxy Note 7 تعمیر شده حدودا ۲۵۰ دلار ارزان‌تر نسبت به مدل اصلی به فروش می‌رسد.

آخرین فبلت سامسونگ در ماه آگوست سال ۲۰۱۶ وارد بازار شد و نقدهای فاجعه‌باری را دریافت نمود. به این ترتیب، درخشش آن به صورت ناگهانی از بین رفت و با انفجارهای پیاپی در نقاط مختلف دنیا، رسوایی عجیبی برای چشم بادامی‌ها به بار آورد. تمام این اتفاقات سبب شد تا خط تولید گلکسی نوت 7 متوقف شود و طی دو اطلاعیه، از دارندگان این دیوایس تقاضا شد تا محصول اشاره شده را به نمایندگی‌های مجاز سامسونگ مرجوع کنند. اما بر اساس اخبار جدید، ظاهرا قرار است تا نسخه ریفربیشد این محصول از ماه ژوئن در دسترس علاقمندان قرار گیرد.

قیمت ابتدایی گلکسی نوت 7 حدودا ۸۷۰ دلار در نظر گرفته شده بود و حال آنکه محصول تعمیر شده، ۲۵۰ دلار ارزا‌ن‌تر، یعنی ۶۲۰ دلار برای شما آب خواهد خورد. این دیوایس ابتدا در کشور کره جنوبی و توسط اپراتورهای معروف SKT، KT و LG عرضه می‌شود.

image

لازم به ذکر است که گلکسی نوت 7 های جدید که تحت عنوان ریفربیشد عرضه می‌شوند، دیوایس‌های جدیدی به حساب نمی‌آیند و و در واقع محصولاتی هستند که به صورت رسمی تعمیر شده و به مانند یک تلفن هوشمند جدید به فروش می‌رسند. ظاهر و طراحی دیوایس هیچ تغییری پیدا نکرده و تنها تفاوت آن، کاهش ظرفیت باتری از ۳۵۰۰ به ۳۲۰۰ میلی‌آمپر است. این محصول به تازگی گواهی وای‌فای خود را دریافت کرد و این بدان معناست که باید به زودی منتظر ورود گلکسی نوت 7 به بازار باشیم.

تاریخ عرضه این دیوایس در ماه ژوئن در نظر گرفته شده که ظاهرا یک تصمیم استراتژیک است. چرا که گلکسی اس ۸ و اس +۸ در ماه مارچ عرضه شد و نوت ۸ نیز احتمالا اواخر سال جاری معرفی می‌شود. در دو سال اخیر، دیوایس‌های نوت در ماه آگوست معرفی می‌شدند. اما احتمال انتقال معرفی نوت ۸ به ماه سپتامبر یا اکتبر نیز وجود دارد.

در نهایت آیا به نظر شما قیمت ۶۲۰ دلار برای گلکسی نوت 7 ریفربیشد امری معقول به نظر می‌رسد و حاضر هستید که در صورت ورود فبلت اشاره شده به بازار کشورمان، این مبلغ را برای خرید آن بپردازید؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

فردین

۱۳۹۶/۲/۱۸
خریدش اشتباهه به نظرم
ریسکه اگه بازم منفجر شد چی؟

ali

۱۳۹۶/۲/۱۶
با این قیمتی که شما میگی اگه باشه دو تا میخرم ...خخخخ قطعا بالای دو میلیون هست....

ali

۱۳۹۶/۲/۱۶
دوست عزیز من به خاطر کار برنامه نویسی ios چند ماهی میشه یه 6s plusخریدم البته از قبل نوت 5 داشتم که اونو الان هم دارم تا حالا هیچ کدوم از این دوتا گوشی توی هیچ موردی نه هنگ کردن نه مشکلی داشتن این در حالیه که من استفاده معمولی از هیچ کدوم از این دوتا نمیکنم ... پس الکی و بدون داشتن دلیل درست در مورد یه مارک بد نگو...

ali

۱۳۹۶/۲/۱۶
طرف دارای سری نوت مطمعنا حرف شما رو قبول ندارن ... اکه توی بازار بیاد و حدود دو تا دو دویست قیمتش باشه بجای خرید اس 8 با اون قیمت بالا وسخت افزار مشابه نوت7 خرید این گوشی میتونه خیلی به صرفه باشه این در حالیه اگه واقع بین باشیم این گوشی تعمیر شده به حساب نمیاد و شرکت سازنده خودش با رعایت استاندارد این گوشی رو درست کرده و حتی زمانی که نوت 8 هم به بازار بیاد مطمعنا حدود 4.5 میلیون قیمت خواهد داشت که تا چند ماه ارزش خرید نخواهد داشت...

h4m1d

۱۳۹۶/۲/۱۴
یعنی دوست داری بازی منفجر بشه کلی روش کار کردن تعمییرش کردن که منفجر نشه
حالا این گوشی دست دو تعمییر شده با قیمت دو نیم با خوشحالی بخر