خانهاخبار
درخواست نمایشگاه IFA از سامسونگ برای رونمایی از نوت 8 در برلین

درخواست نمایشگاه IFA از سامسونگ برای رونمایی از نوت 8 در برلین

مدیر نمایشگاه IFA از کمپانی سامسونگ درخواست کرده است که گوشی Galaxy note 8 را در این نمایشگاه معرفی کند.
۱۳۹۶/۲/۴

بعد از رونمایی از گوشی‌های گلکسی اس 8 و 8 پلاس در شهر نیویورک آمریکا، این بار مدیرنمایشگاه IFA از کمپانی سامسونگ خواسته است که گوشی گلکسی نوت 8 را در این نمایشگاه و در شهر برلین معرفی کند.

image

Jens Heithecker، مدیر نمایشگاه آیفا، که در یک کنفرانس خبری سخن می‌گفت، اعلام کرد که یک نمایشگاه تجاری بهترین مکان برای سامسونگ جهت رونمایی از فبلت جدید خواهد بود. کمپانی سامسونگ معمولا گوشی‌های سری نوت را سپتامبر هر سال در نمایشگاه آیفا رونمایی می‌کند؛ هرچند که در نوت 5 و نوت 7 شاهد آن بودیم که این محصولات در ماه آگوست و در شهر نیویورک رونمایی شدند و حالا مدیر نمایشگاه IFA از سامسونگ می‌خواهد که نوت 8 را در این نمایشگاه در معرض دید معموم قرار دهد.

Jens Heithecker همچنین اعلام کرد که سامسونگ امسال در نمایشگاه آیفا حضوری چشمگیر خواهد داشت؛ اما مشخص نیست که آیا نوت 8 نیز در این نمایشگاه معرفی خواهد شد یا خیر. در مورد گوشی گلکسی نوت 8 تا به امروز شایعات زیادی منتشر نشده است، اما برخی کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که جدیدترین سری از گوشی‌های نوت، طراحی مشابه گلکسی اس 8 پلاس خواهد داشت و همچنین به یک دوربین دوگانه نیز مجهز خواهد شد. پیش‌بینی شما چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مسيح

۱۳۹۶/۲/۱۴
اره.. سلطان فبلت هاي انتحاري

Mohammad9978

۱۳۹۶/۲/۱۳
داداچ داری اشتباه میزنی!!!
آدم عاقل از یه سوراخ دوبار نیش نمیخوره مخصوصا سامسونگ!!!من نمیدونم چرا منتقدای سامسونگ نمیخوان درک کنن.

بنیامین

۱۳۹۶/۲/۴
یا ابوالفضل چند ماه اس هشت رو به خورد مخمون دادین. الان هم نوت هشت.؟! ؟
بابا حالا خوبه هفتش منفجر شد.

kh

۱۳۹۶/۲/۴
میخوان ملتو بفرستن هوا??

محمد

۱۳۹۶/۲/۴
خود مدیر عامل نمایشگاه ifa هم به خوبی میدونه که حضور شرکت بزرگ و بین مللی سامسونگ و رونمایی از گوشی سری نوت ۸ سامسونگ سلطان فبلتها چقدر به اعتبار و پویایی این نمایشگاه کمک میکنه