خانهاخبار
همکاری سنهایزر با سامسونگ در ساخت هدست‌های هوشمند

همکاری سنهایزر با سامسونگ در ساخت هدست‌های هوشمند

کمپانی مشهور سنهایزر در حال همکاری با Samsung برای ساخت هدست‌های هوشمندی با فناوری خاص است تا صدای فیلم‌ها و بازی‌ها را در دستگاه‌های اندرویدی واقعی‌تر کنند.
۱۳۹۶/۲/۴
image

شرکت آلمانی سنهایزر اعلام کرد با سامسونگ در ساخت هدست‌های هوشمند برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی همکاری می‌کند. این هدست‌ها از فناوری صوتی AMBEO 3D استفاده می‌کنند که سبب می‏‌شود صدای بازی‌ها و فیلم‌ها واقعی‌تر شود.

مدیرعامل سنهایزر گفته است: ما و سامسونگ در حال ساخت هدست هوشمند AMBEO برای دستگاه‌های اندرویدی هستیم چون بازار گوشی‌های هوشمند جهان تحت سلطه این سیستم عامل است. همکاری ما با سامسونگ موجب اعتبار بخشیدن به این پروژه و سازگاری بیشتر با دستگاه‌های اندرویدی می‌‏شود.

در حال حاضر هدست‌های AMBEO سنهایزر برای آیفون تولد می‌شود. این شرکت بیش از 30 سال است که در کره جنوبی حضور دارد اما تنها دو سال است که زیرمجموعه این شرکت در کره آغاز به کار کرده.

مدیرعامل سنهایزر گفته است مشتریان کره‌ای به فناوری بسیار علاقه‌مندند و این کشور محل بسیار خوبی برای آزمایش فناوری‌های جدید است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۲/۵
خاک بر سر سنهایزر چه اشتباهی کرده

zm

۱۳۹۶/۲/۴
زرشک

حسن

۱۳۹۶/۲/۴
واقعا سنهایزر بل این کارش خودشو خراب کرد

محمد

۱۳۹۶/۲/۴
همه غولهای دنیای فن اوری و تکنولوژی از خداشونه که با سامسونگ همکاری کنند چون میدونن سامسونگ ابر قدرت دنیای تکنولوژی نوینه