خانهاخبار
تماشا کنید: ساخت کمپ جدید اپل به پایان خود نزدیک می‌شود

تماشا کنید: ساخت کمپ جدید اپل به پایان خود نزدیک می‌شود

مقر جدید کمپانی اپل با نام «Apple Campus 2» آخرین مراحل ساخت خود را می‌گذارند و به زودی افتتاح خواهد شد.
۱۳۹۶/۲/۳
image

ویدئوی جدیدی که به‌تازگی از مراحل ساخت مقر جدید کمپانی اپل موسوم به «Apple Campus 2» منتشر شده نشان می‌دهد که ساخت این کمپ جدید تقریبا مراحل پایانی خود را می‌گذراند و کارهایی مانند محوطه‌سازی و ساخت فضاهای سبز در حال انجام است.

این کمپ جدید، که در کوپرتینو ساخته شده، حدود 175 هکتار مساحت دارد و قرار است در سال‌های آینده میزبانی کارکنان و مدیران کمپانی اپل را بر عهده بگیرد. در این ویدئو مشخص است که هنوز ماشین‌آلات ساخت‌وساز درون کمپ مشغول فعالیت‌اند، اما طراحی شیشه‌ای کمپ جدید واقعا حیرت‌انگیز است!

فعالیت‌ها برای ساخت کمپ جدید اپل حتی شب‌ها هم متوقف نمی‌شود و همان‌طور که در این ویدئو خواهید دید، کارگران حتی باوجود تاریکی شب نیز به کار خود ادامه می‌دهند. در ماه فوریه کمپانی اپل اعلام کرد که کمپ جدید «Apple Park» نام‌گذاری خواهد شد و یادبودی نیز برای استیو جابز در مقر جدید در نظر گرفته می‌شود.

اپل پیش‌ازاین گفته بود که در ماه آوریل جابجایی کارکنان به مقر جدید را آغاز خواهد کرد، البته با توجه به در دست‌ساخت بودن کمپ، به نظر نمی‌رسد که عملیات جابجایی کارکنان به این زودی‌ها اتفاق بیفتد. بیایید با هم به تماشای این ویدئوی زیبا بنشینیم.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حسين باختر اصل

۱۳۹۶/۲/۳
بهترين ساختمان دنيا

amir1975

۱۳۹۶/۲/۳
دیدین مادره یک بچه معمولی داره فکر میکنه باهوشترین و زیباترین بچه فامیلو داره؟! نمیدونم چرا طرفداران اپل فکر میکنند حواشی اخبار مربوط به این کمپانی برای همه جالبه؟