خانهاخبار
مشکل تهیه فایل پشتیبان گریبانگیر دارندگان پیکسل شده است

مشکل تهیه فایل پشتیبان گریبانگیر دارندگان پیکسل شده است

این روزها دارندگان Pixel به انجمن‌های گوگل هجوم آورده‌اند تا شکایت‌شان پیرامون تهیه فایل پشتیبان (Backup) را با مسئولان در میان بگذارند.
۱۳۹۶/۲/۳

ظرف چند روز اخیر مشکل حادی گریبانگیر دارندگان پیکسل و پیکسل ایکسل‌ال شده و آن هم عدم بک‌آپ‌گیری از فایل‌های داخل دیوایس است. برخی کاربران در حین عملیات بک‌آپ دچار مشکل می‌‌شوند و برخی دیگر از ابتدای امر با پیغام خطا روبرو شده‌اند. به دلیل ثبت اطلاعات خطای زیاد در این مورد، ظاهرا مشکل اساسی است و تنها برای تعداد محدودی از کاربران پیش نیامده. در حال حاضر مسئولان گوگل واکنشی به این موضوع نشان نداده‌اند و راه حلی نیز پیش پای کاربران قرار نگرفته است.

image

مشکل اشاره‌شده در وبسایت Reddit نیز عنوان شده و سیل عظیمی از کاربران در این مورد شکایت داشته‌اند. برخی از آنها اعلام نموده‌اند که این ایراد تنها برای یک قسمت، به عنوان مثال هنگام تهیه نسخه پشتیبان از پیامک‌ها، رخ می‌دهد و بعضی دیگر از کاربران در تمام قسمت‌های روند بک‌آپ‌گیری با مشکل مواجه شده‌اند.

اگر شما نیز از دارندگان گوگل پیکسل هستید، می‌ةوانید وضعیت بک‌آپ دیوایس خود را در مسیر زیر پیگیری کنید:

Settings > Backup & Reset > Backup

این مشکل برای تمام کاربران پیش نیامده است. اگر بک‌آپ دیوایس شما به درستی گرفته شده باشد، باید تاریخ آخرین نسخه فایل پشتیبان را در قسمت اشاره‌شده ببینید. اما اگر نوتیفیکیشنی در مورد در انتظار بودن روند سینک مشاهده کردید، متاسفانه شما نیز مشمول این طرح می‌شوید.

همان‌طور که اشاره شد، هنوز آپدیتی برای رفع مشکل از جانب گوگل منتشر نشده و اگر دیوایس شما دارای این مشکل است، باید تا زمان برطرف شدن ایراد از ریست کردن آن اجتناب کنید. اما به عنوان راه حل مقطعی می‌توانید اپلیکیشنی برای بک‌آپ اطلاعات داخل دیوایس از فروشگاه پلی استور دانلود کنید تا از بروز مشکل جلوگیری نمایید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

میلاد

۱۳۹۶/۲/۳
نشد این اچ تی سی یه کارو درست انجام بده شما بگین کدوم قسمت این گوشی سالم و درست کار میکنه؟