خانهاخبار
امکان دریافت اپ‌های گوگل در گوگل پلی برای ایرانی‌ها ایجاد می‏‌شود

امکان دریافت اپ‌های گوگل در گوگل پلی برای ایرانی‌ها ایجاد می‏‌شود

گوگل در وبلاگ فارسی خود اعلام کرده است به زودی ایرانی‌ها می‌توانند بدون مشکل بعضی اپ‌های اندروید این شرکت را از گوگل پلی دریافت کنند.
۱۳۹۶/۲/۲
image

همان‌طور که مطلعید، کاربران ایرانی گوشی‌های اندرویدی به همه اپلیکیشن‌های موجود در گوگل پلی دسترسی ندارند. این محدودیت دسترسی شامل بعضی اپلیکیشن‌های شرکت گوگل نیز می‏‌شود. چنین موضوعی باعث شده کاربران به استفاده از مارکت‌های داخلی روی بیاورند یا فایل APK اپ‌ها را از سایت‌های غیرمطمئن دانلود و نصب کنند.

روز گذشته گوگل در وبلاگ فارسی خود اعلام کرد از این پس کاربران ایرانی گوشی‌های اندرویدی می‌توانند به 5 اپ این شرکت دسترسی داشته باشند. این اپ‌ها عبارتند از Google Docs، Google Sheets، Google Slides، Google Keep و Gboard.

به گفته گوگل این برنامه‌ها طی چند هفته آینده در دسترسی همه کاربران ایرانی قرار خواهند گرفت و ممکن است در حال حاضر هنوز اجازه دانلود آنها برای شما داده نشده باشد.

امیدواریم گوگل در ادامه این تصمیم درِ گوگل پلی را کاملا به روی ایرانی‌ها باز کند و کاربران کشور ما بتوانند بدون دردسر اپ‌های موردنیازشان را دانلود نمایند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

reza.91

۱۳۹۶/۲/۴
من بقیه اپ هارو نمیدونم ولی من مدتهاست از گوگل داک استفاده میکنم هیچ محدودیتی هم روش ندیدم

Kiarash

۱۳۹۶/۲/۳
الان اگه گوگل پلی باز بود یعنی ایرانی جماعت پول برای اپ ها میدادن؟
بازار ایران هرچقدر هم بزرگ باشه با این وضعیت فاجعه برای کمپانی های بزرگ مثل اپل و گوگل بود و نبودش فرق نمیکنه.

مسلم

۱۳۹۶/۲/۲
بدون حضور فعال ایرانی ها جی بورد حدود پونصد میلیون بار دانلود شده یا کروم بالای یک میلیارد، پس بود و نبود بازار ایران تاثیری نداره. این رو هم در جریان باش که گوگل می‌دونه ایرانی ها حاضر نیستن پول بدن و اپلیکیشن بخرند​. حتی تعداد کسانی که دانلود میکنن خیلی کمه و غالبا از طریق دیگه فایل نصبی رو می‌ریزند​ رو گوشی که اینطوری هزینه مصرفی اینترنت کم بشه. البته خب اینترنت ایران نامحدود نیست و گرونه.
برای همینه تا می تونن ایران رو تحریم میکنن.

hah?

۱۳۹۶/۲/۲
باشه برای خودشون
اینا همشو خیلی وقته ازادانه استفاده میکنم

امیرحسین

۱۳۹۶/۲/۲
این ویژگی اندروید وگرنه اونجام اپای پولی می تونن مجانی بگیرن انا با این کار احتمال عرضه پیکسل تو ایرانم بالا می ره کلا این یعنی مشکل خاصی با ایران نداریم و به نظرم اگه بازشه استفاده از برنامه هایی مثل بازار و غیره کم می شه