خانهاخبار
Legend نسخه‌های لوکس گلکسی S8 و S8 پلاس را عرضه کرد

Legend نسخه‌های لوکس گلکسی S8 و S8 پلاس را عرضه کرد

پرچم‌داران سامسونگ با پوشش‌های لوکس بیگانه نبوده‌اند و حالا شرکتی به نام Legend در حال تولید نسخه‌های تجملاتی Galaxy S8 و +Galaxy S8 است که البته با قیمت کمتری نسبت به نسخه‌های خاص و محدود خانواده گلکسی اس ۸ دارند. استفاده از چرم طبیعی، قیمت عرضه کمتر و شخصی سازی زیاد از ویژگی‌های نسخه‌های عرضه شده توسط لجند است.
۱۳۹۶/۲/۲
image

فلز با ارزشی که در ساخت این مدل‌ها استفاده می‌شود، طلای ۲۴ عیار، رزگلد و پلاتین است. در مدل‌های چرمی از پوست حیواناتی مانند شترمرغ، سوسمار، تمساح و کوسه استفاده شده است و کاربران می‌توانند برای نسخه‌های چرمی رنگ دلخواه خود را انتخاب کنند. یکی از ماهرترین استاد کاران وظیفه طراحی این چرم‌ها را به عهده دارد. لوگو سامسونگ در تمامی این نسخه‌ها با حلقه‌ای فلزی احاظه شده تا برند این شرکت بیشتر خودنمایی کند و در درون این حلقه فلزی هم حلقه‌ای از الماس وجود دارد. البته با توجه به سلایق مختلف، امکان استفاده از الماس‌های رنگی مطابق با فلز یا چرم به کار رفته در بدنه هم وجود دارد. تمامی این نسخه‌ها در یک بسته بندی لوکس عرضه خواهند شد که با سندی از سوی لجند همراه‌اند.

مدل‌هایی که در آن‌ها فلز به کار رفته با قیمت ۲۷۹۰ یورو (۳۰۰۱ دلار) و نسخه‌های چرمی با قیمت ۲۸۹۰ یورو (۳۱۰۸ دلار) به فروش می‌رسند. با توجه به این که نسخه‌های لوکس و شخصی سازی شده از پرچم‌داران معمولا حتی تا ۱۰ برابر گران‌تر از نسخه‌های معمولی هستند، مدل‌های عرضه شده توسط لجند را می‌توان یک انتخاب مقرون به صرفه در بین نسخه‌های لوکس محسوب کرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Armin

۱۳۹۶/۲/۵
?????لایک داری واقعا

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۲/۲
ما توی همون مدل معمولی هم موندیم چه رسد به چرم روباه و پوست نهنگ ماده