خانهاخبار
تصاویر جدیدی از Honro 9 هوآوی منتشر شد

تصاویر جدیدی از Honro 9 هوآوی منتشر شد

سری آنر هوآوی یکی از محبوب‌ترین برند‌های این شرکت است که با قیمت مناسب و سخت افزار قدرتمند طرفداران زیادی پیدا کرده است. به تازگی تصاویری از نسل بعدی این گوشی با نام Honor 9 منتشر شده است که ظاهر این گوشی را به تصویر می‌کشد.
۱۳۹۶/۱/۳۱

طبق روال مرسوم در چین، به تازگی فرد ناشناسی تصاویر منتسب به گوشی آنر ۹ شرکت هوآوی را در شبکه اجتماعی Weibo آپلود کرده است. با توجه به این که هوآوی به تازگی گوشی آنر ۸ پرو (در چین با نام آنر وی ۹ شناخته می‌شود) را معرفی کرده است، کمی عجیب است که هوآوی توانسته باشد توسعه پرچم‌دار جدید خانواده آنر را به پایان رسانده باشد.

image

از سویی گوشی مشاهده شده در تصاویر دارای فاکتورهایی است که واقعی بودن آن را باور پذیرتر کرده است. طراحی گوشی مشابه همان طراحی مدل‌های رده بالای سری آنر است که از قاب پشتی با لبه‌های خمیده و شیشه براق برخوردار است. همچنین دوربین دوگانه به همراه فوکوس خودکار لیزری و فلش دوگانه LED  هم در مدل‌های آنر ۸ و آنر ۸ پرو که دو نسل قبلی هستند دیده شده است. آن گونه که از این تصاویر استنباط می‌شود، دکمه هوم به همراه اسکنر اثر انگشت به پایین صفحه نمایش باز می‌گردد.

image

به احتمال زیاد تا چند ماه اینده شاهد معرفی آنر ۹ خواهیم بود و یا در بدترین حالت این گوشی سال آینده میلادی رونمایی می‌شود. در سال جاری قیمت پایه گوشی‌های پرچم‌دار از حدود ۸۰۰ دلار آغاز می‌شود، اما گوشی‌های فعلی سری آنر با قیمت مناسب توجه بسیاری جلب کرده‌اند، مانند آنر ۸ و آنر ۸ پرو. در حال حاضر آنر ۸ پرو با مشخصاتی عالی (تقریبا مشابه با هوآوی P10) و رم ۶ گیگابایتی با قیمت ۵۸۶ دلار فروخته می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

یونس

۱۳۹۶/۲/۱۶
هنوز ب بازار نیومده شما میگی
اصلا ب درد نمیخوره!
اصلا باهاش کار کردی!
مشخصاتش رو دیدی!
الله اکبر از دست این بشر

Ali

۱۳۹۶/۲/۱
سعید سامسونگ 100 سال دیگه ام به گوشی های honor نمیرسه
برای هواوی افت داره اسم گلکسی و رو گوشی های پر قدرت honor بذاره یا بهتره بگم گلکسی اسباب بازی

رضا

۱۳۹۶/۲/۱
مهم نیست به درد نمی خوره

mehiyaw

۱۳۹۶/۲/۱
سلام
چرا در مورد هونور 8لایت مطلبی نزاشتین تو سایت ؟
هست تو بازار

sadra

۱۳۹۶/۲/۱
از کپی کامل از سری نوت سامسونگ فقط پشتش فرق میکنه