خانهاخبار
جک هدفون از نسل بعدی گوشی Moto Z Force حذف نمی‌شود

جک هدفون از نسل بعدی گوشی Moto Z Force حذف نمی‌شود

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، نسل بعدی گوشی موتو زد فورس از جک 3.5 میلی‌متری هدفون پشتیبانی خواهد کرد.
۱۳۹۶/۱/۳۱

در گوشی‌های Moto Z و Z Force Moto شاهد آن بودیم که کمپانی موتورولا تصمیم گرفت جک 3.5 میلی‌متری هدفون را از این محصولات حذف کند. البته موتورولا اولین کمپانی نبود که دست به چنین کاری می‌زد و کمپانی‌های اپل و HTC نیز پیش از این جک 3.5 میلی‌متری هدفون را از محصولات خود حذف کرده بودند.

image

اما اگر به خاطر نبود جک 3.5 میلی‌متری هدفون، قید خرید محصولات جدید موتورولا را زده‌اید، ما خبر خوشی برای شما داریم: جک هدفون از نسل بعدی گوشی Moto Z Force حذف نمی‌شود.

وب‌سایت Android Authority به تازگی رندرهای 3 بعدی جدیدی را از گوشی Moto Z2 Force منتشر کرد است و در این رندرها شاهد بازگشت جک 3.5 میلی‌متری هدفون هستیم. دلیل بازگشت جک هدفون در نسل جدید را شاید بتوان عدم استقبال کاربران از حذف این پورت دانست.

در مورد طراحی گوشی Moto Z2 Force نیز باید گفت که این گوشی احتمالا با یک نمایشگر 5.5 اینچی و قابلیت پشتیبانی از مادهای مخصوص موتورولا عرضه خواهد شد. اما از عمده تغییرات نسل دوم موتو زد فورس می‌توان به ضخامت کمتر از 0.24 اینچ اشاره کرد. البته برخی از عناصر طراحی Z2 Force نیز از گوشی Moto G5 قرض گرفته خواهد شد.

یک دوربین دوگانه و پردازنده اسنپدراگون 835 نیز برای زد 2 فورس در نظر گرفته شده است؛ اما اینکه آیا نسل دوم Z Force می‌تواند یک گوشی کامل باشد یا خیر هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در مورد قیمت و زمان عرضه نیز هنوز هیچ خبر رسمی منتشر نشده است. پیش‌بینی شما چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

sink

۱۳۹۶/۱/۳۱
(البته موتورولا اولین کمپانی نبود که دست به چنین کاری می‌زد و کمپانی‌های اپل و HTC نیز پیش از این جک 3.5 میلی‌متری هدفون را از محصولات خود حذف کرده بودند.)
چییییی؟؟؟!؟!!؟ :|||||
پناه برخدا
اون اوایل که آیفون‌۷ معرفی شد اسم موتورولا رو با احتیاط و ترس میاوردین کنارش که مبادا تقلب های اپل روو بشه البته با این کلک ها، موفق هم شدین چون هنوز خیلی ها فکر میکنن اولین گوشی بدون سوکت ۳/۵ آیفون بود.
یه عده موتو زد خریدن و قبله معرفی آیفون فروختن!!!
الان میگین اچ تی سی و اپل قبل تر از موتورولا اینکارو کردن؟!؟! اخه دروغ تو روز روشن و وقتی اینهمه مدارک موجوده؟؟ یعنی آقای گنجی من باید به همه ی مطالب شما ایراد بگیرم؟؟؟؟

esmaeilpoor

۱۳۹۶/۱/۳۱
موتورولا برند قابل احترام و قابل اعتماد،دمش گرم