خانهاخبار
افزوده شدن قابلیت‌های ردیابی به نسخه آی او اس Google Maps

افزوده شدن قابلیت‌های ردیابی به نسخه آی او اس Google Maps

گوگل اعلام کرده است که نسخه آی او اس Google Maps از این پس می‌تواند اطلاعات مبنی بر محل‌های پیشین کاربر و کارهایی که او انجام داده است را در خود ذخیره کند.
۱۳۹۶/۱/۳۱

گوگل اعلام کرده است که نسخه آی او اس Google Maps از این پس می‌تواند اطلاعات مبنی بر محل‌های پیشین کاربر و کارهایی که او انجام داده است را در خود ذخیره کند. به گفته گوگل، کاربران Google Maps در iOS می‌تواند از بخش تایملاین این اپلیکیشن به محل‌های قبلی خود و کارهایی که در این محل‌ها انجام داده‌اند دسترسی داشته باشند.

مانتین‌ویویی‌ها همچنین گفته‌اند که در کنار عرضه تایملاین برای گوگل مپس، قابلیت‌های شخصی‌سازی بیشتری را برای این اپلیکیشن در نظر گرفته‌اند. برای مثال، کاربران امکان خواهند یافت تا یک موقعیت مکانی را ویرایش کرده و یا اطلاعات ذخیره شدن در هیستوری اپلیکیشن را بطور کامل حذف کنند. همچنین امکان شخصی‌سازی حالت‌های حمل و نقل و انواع فعالیت‌ها نیز وجود خواهد داشت.

از دیگر امکاناتی که به نسخه آی او اس Google Maps اضافه می‌شود می‌توان به امکان دریافت ایمیل‌های ماهیانه حاوی تمامی رخدادهای طول ماه اشاره کرد. هم‌اکنون می‌توانید آخرین نسخه اپلیکیشن گوگل مپس برای iOS را از اپ استور دانلود کنید. 

image

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

فرهاد

۱۳۹۶/۱/۳۱
مرسی بابت مطالب به روزتان