خانهاخبار
امکان ادیت عکس‌ها پیش از چاپ فوری در دوربین جدید فوجی: Instax SQ10

امکان ادیت عکس‌ها پیش از چاپ فوری در دوربین جدید فوجی: Instax SQ10

فوجی فیلم، که در ساخت دوربین عکاسی شهرت بسیار دارد، سری جدید دوربین اینستاکس خود را معرفی کرده که امکان ادیت عکس‌ها پیش از چاپ را در یک صفحه نمایش ۳ اینچی فراهم می‌کند.
۱۳۹۶/۱/۳۰
image

سری Instax دوربین‌های فوجی فیلم جزو محبوب‌ترین دوربین‌های عکاسی در دنیا شده‌اند. چند دهه قبل دوربین‌های پولاروید امکان چاپ لحظه‌ای عکس را به ارمغان آورد و حالا با گذشت چندین سال و منسوخ شدن آن دوربین‌ها، دوباره این تجربه لذت‌بخش با کمک سری اینستاکس فوجی فیلم فراهم شده است.

فوجی فیلم امروز مدل جدیدی از این سری دوربین را معرفی کرد که Instax SQ10 نام دارد. این دوربین به سنسور ۳.۷ مگاپیکسلی مجهز است و عکس‌ها را پس از ضبط در صفحه نمایش ۳ اینچی‌اش نشان می‌دهد و امکان ادیت آنها را پیش از چاپ فراهم می‌کند.

لنز ۲۸.۴ میلی‌متری آن با دریچه دیافراگم f/2.4 به فوکوس خودکار نیز مجهز است. عکس‌های گرفته‌شده با دوربین در حافظه داخلی یا حافظه microSD ذخیره می‌شوند. فیلم‌های اینستاکس اسکوئر ابعاد ۸۶ در ۷۲ میلی‌متری دارند و سایز عکسی که درون آن قرار می‌گیرد ۶۲ در ۶۲ میلی‌متر است. برای مقایسه، خوب است بدانید سایز عکس در مدل‌های قبلی این دوربین ۴۶ در ۶۲ میلی‌متر بود.

بارزترین نوآوری این دوربین، همان‌طور که اشاره شد، امکان ادیت عکس‌ها با فیلترهای متنوع پیش از زدن دکمه چاپ است. در ویدئوی زیر تمرکز بسیاری روی این ویژگی شده و فوجی با هیجان خاصی آن را معرفی می‌کند.

Instax SQ10 از ماه آینده با قیمت ۲۸۰ دلار به‌فروش می‌رسد که البته این قیمت برای چنین دوربینی کمی گران به‌نظر می‌رسد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امیرحسین

۱۳۹۶/۱/۳۰
بسیار وسیله باحالیه .. عکسای قدیمی چاپ شده چیز دیگه ای بود