خانهاخبار
تصاویر گوشی عرضه‌نشده مایکروسافت در یک ویدئو افشا شد

تصاویر گوشی عرضه‌نشده مایکروسافت در یک ویدئو افشا شد

به تازگی یک وبسایت چینی ویدئویی منتشر کرده که در آن یکی از گوشی‌های عرضه‌نشده با برند مایکروسافت لومیا به نمایش درآمده است.
۱۳۹۶/۱/۲۹

بخش موبایل کمپانی مایکروسافت در حال حاضر در سراشیبی قرار دارد؛ به‌گونه‌ای سهم مایکروسافت از بازار گوشی‌های هوشمند به 1 درصد هم نمی‌رسد. چندی پیش در خبرها آمده بود که مایکروسافت قصد دارد واحد موبایل خود را به کمپانی HMD Global واگذار کند و به همین دلیل نیز مجبور است از عرضه گوشی‌های بیشتر با برند «مایکروسافت لومیا» خودداری کند. HMD Global در حال حاضر حق امتیاز تولید گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا را در اختیار دارد.

اما به‌تازگی یک وب‌سایت چینی ویدئویی منتشر کرده که در آن یکی از گوشی‌های عرضه‌نشده با برند لومیا به نمایش درآمده است. پیش‌ازاین گفته شده بود که مایکروسافت قصد دارد دو گوشی هوشمند میان‌رده با نام‌های «لومیا 750» و «لومیا 850» روانه بازار کند، اما به دلایلی نامعلوم این امر هیچ‌گاه میسر نشد و مایکروسافت از عرضه این محصولات به بازار صرف‌نظر کرد.

این ویدئو، که یک وب‌سایت چینی منتشرش کرده است، به معرفی گوشی لومیا 750 می‌پردازد. لومیا 750 اساسا محصولی میان‌رده یا به‌نوعی پایین‌رده محسوب می‌شود که ازجمله مشخصات آن می‌توان به 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا اشاره کرد. پردازنده اسنپدراگون 212/210 نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

از دیگر مشخصات لومیا 750 می‌توان از نمایشگر 5 اینچی 720p، دوربین جلو و عقب 5 مگاپیکسلی و باتری 2.020 میلی‌آمپری نام برد. طراحی لومیا 750 نیز چندان تفاوتی با دیگر گوشی‌های خانواده لومیا ندارد و در ساخت آن از موادی مانند پلاستیک استفاده شده است. نظر شما در مورد گوشی لومیا 750 چیست؟

 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

arshia

۱۳۹۶/۱/۳۰
باز حرفای صدتا یه غاز
نمیدونم چرا همه بدون داشتن اطلاعات کافی به خودشون اجازه اظهار نظر میدن

m

۱۳۹۶/۱/۲۹
شما اول فرق پلاستیک با پلی کربنات فهمیدی بشما نظر میدیم

mohammad.sh

۱۳۹۶/۱/۲۹
نظری ندارم!!

ali

۱۳۹۶/۱/۲۹
مایکروسافت با تملک نوکیا این شرکت رو به ورطه نابودی کشاند .حیف از نوکیا که به دست این شرکت افتاد حیف.