خانهاخبار
قیمت گوشی‌های پرچمدار (۲۸ فروردین)

قیمت گوشی‌های پرچمدار (۲۸ فروردین)

در ادامه می‌توانید از آخرین قیمت پرچمداران مطرح بازار مطلع شوید.
۱۳۹۶/۱/۲۸

اگر عضو کانال تلگرام جی‌اس‌ام GSMWebSite@ باشید حتما مشاهده کرده‌اید که به صورت روزانه آخرین قیمت ‌گوشی‌های جدید و مطرح در بازار کشورمان را با هشتگ #قیمت در اختیارتان می‌گذاریم. 

اما ممکن است همه‌ی شما جی‌اس‌امی‌های عزیز عضو کانال نباشید یا به هر دلیلی قادر به دسترسی آن نباشید. برای همین آخرین قیمت گلچین جدید‌ترین گوشی‌های پرطرفدار بازار را از این به بعد در روز‌های زوج برای شما خوانندگان عزیز سایت می‌گذاریم. 

فراموش نکنید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی مورد نظرتان همانند گذشته کافیست به بخش آخرین قیمت یا صفحه گوشی مورد نظرتان در وب‌سایت جی‌اس‌ام مراجعه کنید. قیمت تمام گوشی‌های موجود در بازار در وب‌سایت جی‌اس‌ام به صورت روزانه از شنبه تا چهارشنبه بروزسانی و بر اساس قیمت میانگین چندین فروشگاه معتبر در بازار محاسبه می‌شود.

جی‌اس‌ام در حال حاضر هیچ فعالیتی در زمینه فروش گوشی، تبلت، لپ‌تاپ و سایر گجت‌های الکترونیکی ندارد. لذا قیمت‌های درج شده  در وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی و مجموع مطالب راهنمای خرید (#مشاورخرید) همان طور که پیشتر گفتیم بر اساس قیمت میانگین چندین فروشگاه معتبر در بازار محاسبه و در نهایت منصفانه‌ترین قیمت یک محصول به شما اعلام می‌شود تا از قیمت واقعی گوشی مورد نظرتان مطلع شوید و از برخی فروشندگان سودجو، با قیمت گران‌تر خریداری نکنید. در صورت مشاهده قیمت نادرست یا به اشتباه درج شده یک گوشی می‌توانید با ایمیل بخش بروزرسانی قیمت وب‌سایت: s.chamani@gsmgroup.ir در ارتباط باشید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری شود. 

قیمت پرچمداران - دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶

image

 

قیمت iPhone 7 - دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶

image

 

قیمت iPhone 7 Plus - دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

sorooshchamani

۱۳۹۶/۱/۲۹
این قیمت پیش‌فروش رسمی هست دوست عزیز که زمان تحویل از ۲ هفته آینده شروع می‌شه. در حال حاضر قیمت پرچمداران جدید سامسونگ همانیست که در مطلب ذکر شده. ممنون که نظراتتون رو با ما در میان می‌گذارید.

پوریا

۱۳۹۶/۱/۲۸
دمتون گرم این چه قیمتی هستش که زدین
من دیروز نمایندگی سامسونگ بودم
s8 /2800000
s8+/3200000
تازه با گارانتی