خانهمقاله‌ها
چگونه با Google Photos لرزش فیلم‌ها را حذف کنیم؟

چگونه با Google Photos لرزش فیلم‌ها را حذف کنیم؟

اگر گوشی شما مجهز به ویژگی لرزشگیر تصویر نیست نگران نباشید در آخرین نسخه گوگل فوتوز ویژگی اضافه شده است که تا حد زیادی لزرش‌های فیلم را حذف می‌کند.
۱۳۹۶/۱/۲۸

در تازه‌ترین نسخه اپلیکیشن Google Photos ویژگی افزوده شده است که بسیاری از کاربران از آن استقبال خواهند کرد. آنهایی که به طور حرفه‌ای با دوربین گوشی خود فیلم‌برداری می‌کنند مطلع هستند داشتن ویژگی لرزشگیر تصویر در دوربین گوشی‌های هوشمند چقدر کارا و به درد بخور است. با بودن این ویژگی اگر هنگام فیلم‌برداری دست شما بلرزد اثر آن در فیلم ثبت شده دیده نخواهد شد یا کمتر دیده می‎شود.

متاسفانه بسیاری از گوشی‌های هوشمند، حتی برخی از پرچمداران، مجهز به این ویژگی نیستند ولی از این پس کاربران می‌توانند به کمک گزینه Stabilize در اپلیکیشن Google Photos لرزش فیلم‌های خود را تا حدی زیادی کاهش دهند.

image

برای استفاده از ویژگی تثبت کننده یا همان لرزشگیر تصویر Google Photos ابتدا آخرین نسخه این اپ را دریافت کنند. سپس از درون برنامه فیلم مورد نظرتان را انتخاب کنید و دکمه (مداد شکل) ادیت را بزنید. در قدم بعد گزینه Stabilize را انتخاب کنید و کمی منتظر بمانید تا پردازشش تمام شود. بعد از آن پیش نمایشی از فیلم شما نمایش داده خواهد شد که در صورت رضایت می‌توانید آن را روی گوشی خود ذخیره نمایید.

در ویدئو زیر می‌توانید نتیجه استفاده از این ویژگی را مقایسه کنید و میزان کارایی آن را بسنجید.

 

image

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

Ftmh

۱۴۰۰/۴/۵
برای من stablizer در google photo ,error میده .چراااا؟؟ لطفا جواب بدید .تشکر !

سعید۱

۱۴۰۰/۲/۱۹
ممنون و خسته نباشید برای سایتتون، یه سوال داشتم اینکه ایا تنظیماتی داره این برنامه که بشه کاری کرد موقع رفع کردن لرزش فیلم، سایز و اندازه ی فیلم حفظ بشه و زومی صورت نگیره؟! اگه میشه خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید

مجتبی

۱۴۰۰/۲/۶
افتضاحه و اصلا هنگه کاملا

مجتبی

۱۴۰۰/۲/۶
برنامش افتضاحه و همش هنگ . نمیدونم باید چند ساعت برای یه کار ساده براش وقت بزارم؟

علیرضا

۱۳۹۹/۶/۲۱
عالی بود
ممنون از راهنماییتون تست کردم و لذت بردم