خانهاخبار
+Galaxy S8 وارد بازار ایران شد (قیمت)

+Galaxy S8 وارد بازار ایران شد (قیمت)

یک روز پس از ورود Galaxy S8 نسخه بزرگ‌تر پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس 8 پلاس، با قیمت نجومی وارد بازار کشورمان شده است. در ادامه می‌توانید از قیمت این گوشی در روزهای اول حضورش در بازار ایران مطلع شوید. با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۱/۲۸

۲۱ آوریل مصادف با یکم اردیبهشت ماه تاریخ رسمی عرضه نسل جدید پرچمداران سامسونگ Galaxy S8 و +Galaxy S8 است. معمولا گوشی‌های هوشمند پرچمدار با اختلاف چند روزه نسبت به عرضه جهانی وارد بازار کشورمان می‌شوند. گویا این روند امسال سرعت بیشتری داشته و هم اکنون چهار روز قبل از عرضه جهانی +Galaxy S8 شاهد ورود آن به بازار کشورمان هستیم! روز گذشته نیز Galaxy S8 وارد بازار کشورمان شد که شما را مطلع کردیم.

امروز ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ رنگ مشکی +Galaxy S8 وارد بازار کشورمان شده و با قیمت‌های نجومی از 5,800,000 تا 6,300,000 تومان به فروش می‌رسد.

ساکنین تهران هم اکنون می‌توانند پرچمدار جدید سامسونگ را با قیمت نجومی، بدون پشتیبانی و گارانتی رسمی خریداری کنند و جزو اولین افراد نه تنها در ایران بلکه در جهان باشند که صاحب گلکسی اس ۸ پلاس هستند.

image

پیش از این پیش‌فروش رسمی Galaxy S8 و +Galaxy S8 در ایران با قیمت به ترتیب 2,880,000 و 3,180,000 تومان شروع شده که با پرداخت مبلغ کامل آن، در اواسط اردیبهشت ماه به دست خریداران می‌رسد.

سامسونگ‌ بسته‌های خاص پیش‌فروش گلکسی S8 و +S8 را در چهار فروشگاه آنلاین عرضه می‌کند. هر بسته شامل یک گوشی گلکسی S8 یا گلکسی +S8 (بنا بر انتخاب کاربر)، یک شارژر بی‌سیم، کاور شفاف، محافظ صفحه اصلی گوشی گلکسی S8 یا +S8 و یک عدد کابل USB Type-C اضافه برای راحتی شارژ گوشی در هر زمان و مکان خواهد بود. همچنین به تعدادی از خریداران این گوشی ها به قید قرعه Samsung DeX هدیه داده می‌شود.

اطلاعات بیشتر از پیش‌فروش رسمی Galaxy S8 و +Galaxy S8 در ایران

image

بدین ترتیب طی یک الی دو ماه آینده باید شاهد افت قیمت چشمگیر دو پرچمدار جدید سامسونگ در بازار کشورمان باشیم.

#مشاورخرید: اگر شما هم قصد دارید پرچمدار جدید سامسونگ را خریداری کنید، بهتر است یا هم‌اکنون آن را به صورت رسمی با قیمت مناسب، هدایای بدون قرعه‌کشی، گارانتی و پشتیبانی رسمی پیش‌خرید کنید (در صورت امکان) یا حدودا دو ماه صبر کنید تا با قیمت مناسب‌تر بتوانید در سبد خریدتان قرار دهید.

نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (51 نظر)

کیمیا

۱۳۹۶/۱۰/۲۵
به نظر من s8 بهتره ولی ایفون. نمی دونم تو ایران بدرد نمیخوره به نظر شما کدوم بگیرم

کیمیا

۱۳۹۶/۱۰/۲۵
عالیه s8 ولی به نظر افراد ایفون بهتر یا سامسونگ ایفون تو ایران بدرد نمیخوره?نظر شما سامسونگ بخرم یا ایفون

Mohamadreza

۱۳۹۶/۳/۶
سلام
اگه از الماس هم ساخته بشه بازم همون سامهنگ هنگرويده .پس لطفا الكي بهش فاز نديد كه يهو ديديد منفجر شدااا

poria

۱۳۹۶/۲/۲۲
واقعا کسی پیدا میشه شش میلیون بده گوشی یعنی اینا چی فکر کردن مثلا مردم اسکلن گوشی اس ۸ پلاس فوقش برای خود کارخونه دو تومن در میاد نیازی نیست سه برابر سود کنه پول من از پارو بالا بره بگن اس ۸ پلاس نخری میمیری بازم نمیخرم

K

۱۳۹۶/۲/۱۷
همیشه قیمت های اولیه سرسام اوره....بزار هر روز که بگذره از قیمتش افت میکنه...بعد راحت میشه خرید.قرار نیست که همون روزی که وارد بازار میشه بخری!!!!!