خانهاخبار
چرا باید از ایمنی باتری گلکسی اس 8 مطمئن بود؟

چرا باید از ایمنی باتری گلکسی اس 8 مطمئن بود؟

سامسونگ اعلام کرده است با اعمال تغییراتی در روند تولید محصولاتش دیگری مشکلی برای باتری آنها پیش نخواهد آمد. در ادامه مطلب ویدئویی خواهید دید که این ادعا را به شما ثابت می‌کند.
۱۳۹۶/۱/۲۸

پس از اعلام نتایج تحقیقات صورت‌گرفته روی گلکسی نوت 7 و مشخص شدن اشکال باتری آن، سامسونگ مراحل جدید و سخت‌گیرانه‌تری به روند تولید و بازرسی گوشی‌هایش افزود تا خیال مشتریان را از هر نظر راحت کند. اما اگر هنوز به گفته‌های سامسونگ شک دارید و از برطرف شدن مشکل باتری‌‌هایش مطئمن نیستید پیشنهاد می‌کنیم ویدئوی زیر را حتما تماشا کنید.

این ویدئو با همکاری دو کانال معروف یوتوب به نام‌های What’s Inside? و JerryRigEverything ساخته شده است که در آن سعی می‌کنند قسمت‌های مختلف گوشی گلکسی اس 8 را از هم جدا کنند. در حین این کار اتفاق جالی رخ می‌دهد و تیغه فرز با باتری دستگاه برخورد می‌کند. در حالت معمول رخ دادن چنین اتفاقی برای باتری‌‌های لیتیوم آیون منجر به آتش گرفتن آنها می‌شود، اما در کمال تعجب چنین اتفاقی برای باتری گلکسی اس 8 روی نمی‌دهد و حتی با سوراخ کردنش با چاقو نیز آتش نمی‌گیرد!

به دلیل طولانی بودن ویدئوی اصلی ما بخشی را پیش روی شما گذاشته‌ایم که این حادثه در آن اتفاق افتاده است. آن را ببینید و نظرتان را به ما بگویید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

sgh

۱۳۹۶/۱/۳۰
چرا باید از ایمنی باتری گلکسی اس 8 مطمئن بود؟ براي اينكه دست به دامان شركتهاي ژاپني شدن كه براشون باطري بسازند تا بيشتر ابروريزي نشه اين است تكنولوژي ژاپني

بنیامین

۱۳۹۶/۱/۲۹
آهای تند نرید بابا 99 درصد کسانی که اینجا دارین نظر میدید و اس 8 رو حلوا حلوا میکنید و سرش با همشهری خودتون دعوا میکنید. حالا حالا ها دستتون به این گوشی نمیرسه از بس گرون و جیب ما هم خالی یکیشم خودم. پس بیخود باهم کل کل نکنید

mahan

۱۳۹۶/۱/۲۹
دوستان صفحه نمایش اس8 مشکل داره

m

۱۳۹۶/۱/۲۹
برای راضی کردن خودتون کلیپ خوبیه! ماکه گول نمیخوریم دیگه تا تو بازار نیاد و به دست مشتری نرسه هیچی معلوم نیست. 2 ماه دیگه معلوم میشه!

حسن

۱۳۹۶/۱/۲۹
حالا کی میگه باید مطمئن باشیم؟