خانهاخبار
با استیکرهای جدید اینستاگرام تصاویر سلفی در سلفی بگیرید

با استیکرهای جدید اینستاگرام تصاویر سلفی در سلفی بگیرید

اینستاگرام همزمان با معرفی قابلیت‌های جدید بخش استوری، مانند سلفی در سلفی، اعلام کرد روزانه ۲۰۰ میلیون کاربر از این بخش استفاده می‌کنند.
۱۳۹۶/۱/۲۷

اینستاگرام در آخرین به‌روزرسانی خود قابلیت‌های جدیدی به اپلیکیشن خود اضافه کرد تا امکاناتش در بخش استوری بیش از پیش شبیه اسنپ‌چت شود.

image

اولین قابلیت یک ویژگی جدید با نام استیکر سلفی (Selfie Sticker) است. همان‌طور که از نام این قابلیت پیداست، شما می‌توانید هنگام ثبت تصویر، از خودتان چند تصویر ثبت کنید و از آن‌ها به عنوان استیکر روی تصویر اصلی‌تان استفاده کنید. این سلفی استیکرها قابلیت تغییر اندازه و اضافه کردن حاشیه دارند تا بتوانید در هر عکس چند عکس از خودتان را به شکل متمایز نمایش بدهید.

در کنار این قابلیت شاهد چند تغییر دیگر در این برنامه خواهیم بود:

  • هنگامی که منوی استیکرها را باز کرده‌اید می‌توانید با کشیدن آن به سمت راست، آخرین استیکرهای استفاده‌شده را ببینید.
  • استیکرهای محلی حالا در شیکاگو، لندن، مادرید و توکیو قابل دسترسی هستند. با استفاده از موقعیت جغرافیایی، استیکرهای محلی از هنرمندان همان شهر به همراه نام کاربری‌شان برای کاربران نمایش داده می‌شود.
  • هنگامی که دکمه ضبط ویدئو را در حالت Hands Free نگه می‌دارید یک شمارنده معکوس شما را از زمان شروع ضبط مطلع خواهد کرد.
image

براساس گزارشی که اینستاگرام از عملکرد خود منتشر کرده، حالا بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر از قسمت استوری این برنامه استفاده می‌کنند که نسبت به سه ماه گذشته ۵۰ میلیون کاربر افزایش داشته است. ۲۰۰ میلیون کاربر ذکرشده در حالی تنها یک‌سوم کل کاربران اینستاگرام را تشکیل می‌دهند که اصلی‌ترین رقیب اینستاگرام، یعنی اسنپ‌چت، در مجموع ۱۵۸ میلیون کاربر دارد.

اینستاگرام با سرعت بسیار بالایی توسط فیس‌بوک در حال رشد و توسعه است و مرتب رکوردهای جدیدی ثبت می‌کند. آیا کاربران به این شیوه اینستاگرام، یعنی اضافه کردن قابلیت‌های محبوب دیگر برنامه‌ها، کماکان روی خوش نشان می‌دهند و رشد این شبکه اجتماعی ادامه‌دار خواهد بود؟ شما چقدر از قابلیت‌های جدید این برنامه استفاده می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)