خانهاخبار
تصویری از Moto E4 و Moto E4 Plus لو رفت

تصویری از Moto E4 و Moto E4 Plus لو رفت

تصویر جدیدی از دو گوشی Moto E4 و Moto E4 Plus موتورولا فاش شده است. گوشی موتو ای 4 پلاس Motorola، در مقایسه با موتو ای 4، لبه‌های نازک‌تری دارد و اسکنر اثرانگشت آن در پایین نمایشگر جا گرفته است.
۱۳۹۶/۱/۲۶
image

اوایل این ماه شایعاتی در مورد مشخصات موتورولا موتو ای4 منتشر شد و برخی مشخصات موتورولا موتو ای4 پلاس لو رفت. مدل پلاس از یک مدل نامشخص تراشه مدیاتک قدرت می‌گیرد. این گوشی تاییدیه FCC را دریافت کرده که نشان می‌دهد دستگاه به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز است. گوشی Moto E4 باتری 2800 میلی‌آمپرساعتی دارد که در مقایسه با باتری E4 Plus (پرظرفیت‌ترین باتری موتورولا) بسیار ضعیف است.

تشخیص مدل موتو ای4 از موتو ای4 پلاس کار چندان سختی نیست. گوشی ارزان E4 زیاد زیبا نیست و نمایشگر آن لبه‌های زیادی دارد، درحالی‌که E4 Plus لبه‌های نازک‌تر جذابی دارد و اسکنر اثرانگشت آن پایین صفحه‌نمایش قرار گرفته است. به نظر می‌رسد مدل پلاس یک فلاش دوربین جلو نیز دارد. اندازه صفحه‌نمایش مدل پلاس احتمالا کمی از نمایشگر E4 بزرگ‌تر است.

گوشی Moto E4 نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 480 در 854 دارد که نشان‌دهنده پایین‌رده بودن این گوشی است. این دیوایس به تراشه MediaTek 6737m مجهز است که یک پردازنده چهار هسته‌ای و یک پردازنده گرافیکی Mali-T720MP با فرکانس 600 مگاهرتز را در خود جای داده است. دستگاه 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دارد و دوربین‌های پشت و جلو آن به ترتیب 5 و 2 مگاپیکسلی هستند. این گوشی اندروید 7.0 را اجرا می‌کند.

برخی از مشخصات این دو دستگاه فاش شده است و در روز معرفی رسمی باید منتظر مشخصات کامل آن‌ها باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

hirad

۱۳۹۶/۱/۲۶
khoda bekhandonatet koli khandondi maro,harf az brand bozorg mizani motorolast k goshiaye emrozio ekhtera karde va zamani k be vojod omad companish apple o samsungi nabod

رضا

۱۳۹۶/۱/۲۶
مگه این گوشی هاهم واسه کسی مهمه در مقابل اون همه برند های بزرگ مثل اپل و سامسونگ