خانهاخبار
وان پلاس 3 و 3T آپدیت اندروید 7.1.1 نوقا را دریافت کردند

وان پلاس 3 و 3T آپدیت اندروید 7.1.1 نوقا را دریافت کردند

دو تلفن هوشمند OnePlus 3 و OnePlus 3T به تازگی آپدیت نسخه 7.1.1 اندروید نوقا را دریافت کرده‌اند. دارندگان این دو دیوایس می‌توانند هم‌اینک دستگاهشان را به آخرین ورژن آپدیت کنند.
۱۳۹۶/۱/۲۶

آپدیت 7.1.1 برای وان‌پلاس 3 و وان‌پلاس 3T عرضه شد و این در حالی است که هیچ ویژگی خاصی به همراه ندارد و تنها ایرادات سیستم عامل برطرف شده. موارد زیر در آپدیت جدید اندروید نوقا 7.1.1 برای OnePlus 3 و 3T مشاهده شده است:

  • بهبود تصاویر گرفته‌شده و کاهش لرزش در آنها
  • بهبود پایداری هنگام ضبط ویدئو
  • بهبود اتصال وای‌فای
  • بهبود اتصال بلوتوث
  • برطرف شدن ایراد هنگام سوایپ کردن در اینستاگرام
  • برطرف شدن ایراد عملکرد دکمه‌های سخت‌افزاری
  • افزایش پایداری سیستم عامل
  • برطرف شدن باگ‌های نرم‌افزاری
image

همان‌طور که گفته شد، ویژگی خاصی در آپدیت جدید وجود ندارد و در صورت نصب، تنها با بهبود عملکرد سیستم عامل مواجه خواهید شد. اما اگر از دیوایس وان پلاس 3 استفاده می‌کنید، مسئولان این شرکت منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون Oxygen OS 4.1.0 هستند. شما می‌توانید نظر خود را از این طریق با طراحان وان‌پلاس در میان بگذارید.

مانند همیشه، ارائه آپدیت از تعداد کمی از کاربران آغاز می‌شود و به مرور در دسترس عموم قرار می‌گیرد. شما نیز در صورت به‌روزرسانی دستگاهتان نظر خود را با ما در میان بگذارید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Arash

۱۳۹۶/۲/۱
با سلام و خسته نباشید.. آقا بنده از ۶ رفتم هفتو یک باطری عالی بود عالیتر هم شده بعد ۳ روز استفاده متوسط امروز ش کردم چیز جدیدی ندیدم ولی خدایی باگ اصلا ندیدم دوربین هم تو شب بهتر شده داغ هم اصلا نداره.. راستی دوربین هم خیلی سریعتر از گوشیها دیگه ش میشه اگه تقلب نباشه??

سجاد

۱۳۹۶/۱/۳۱
اینم اضافه کنم... اینکه بعد از گرفتن اسکرین شات. میتونید اسکرین شات گسترده هم بگیرید که برای اسکرین گرفتن از محتویات سایت خیلی مورد استفاده هست.

سجاد

۱۳۹۶/۱/۳۱
سلام خدمت همه دوستان عزیز. 2روز پیش این بروز رسانیو انجام دادم و باید بگم. که از نظر من عملکرد باطری بهتر شده گرچه حرفی ازش نزده بودن. ولی خیلی تاثیر گزار هست. اسکرین شات که میگیریم به محض گرفتن به سرعت پایین قابلیت ویرایش و حذف و ارسال نمایان میشه. که جالب. این چیزهایی بود که حرفی ازش نزده بودن. امیدوارم مفید واقع بشه.

امیرحسین

۱۳۹۶/۱/۲۶
سامسونگم که مارو ایستگاه کرده برا s6 هنوزم به ایران نداده تازه گفتن این هفته احتمالا هند می ده