خانهاخبار
رندر جدیدی از موتو Z2 منتشر شد

رندر جدیدی از موتو Z2 منتشر شد

سال گذشته موتورولا با معرفی نسل اول Moto Z، رده جدیدی از پرچم‌داران خود را معرفی کرد که از طراحی ماژولار بهره می‌برند. حال و پس از یک سال، نوبت به معرفی نسل دوم این خانواده با نام احتمالی موتو Z2 رسیده است.
۱۳۹۶/۱/۲۴

با توجه به رندرها و شایعاتی که گهگاهی منتشر می‌شوند، در سال جاری شاهد رونمایی لنوو و موتورولا از گوشی هوشمند موتو Z2 و هم خانواده‌هایش خواهیم بود. همچنین علاوه بر گوشی‌های جدید، ماژول‌های جدیدتر یا همان موتو مادها هم رونمایی خواهند شد. با توجه به رندرهای جدیدی که منتشر شده است، تا حدودی می‌دانیم که ظاهر نسل جدید موتو Z به چه شکل است.

image

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، این گوشی هم از همان طراحی پیشین موتورولا استفاده می‌کند و مانند نسل قبلی خود سعی شده تا حد ممکن از ضخامت کمی برخوردار باشد، حتی باریک‌تر از نسل قبل اما به جز این تغییر خاص دیگری مشاهده نمی‌شود. مانند نسل قبل، در قسمت پایین بخش جلویی کلید هوم/ سنسور اسکن اثر انگشت قرار دارد و در قسمت پایین قاب پشتی هم پین‌های اتصال دهنده ماژول‌ها به چشم می‌خورد.

تا به این لحظه اطلاعی از مشخصات سخت افزاری موتو Z2 منتشر نشده است و احتمالا هنوز تا زمان عرضه این گوشی زمان زیاده باقی باشد، اما با توجه به این که سری موتو Z پرچم‌دار است، بنابراین انتظار سخت افزاری قدرتمند را داریم. نسل اول موتو Z از اسنپ دراگون ۸۲۰ به عنوان پردازنده استفاده کرده بود و انتظار داریم موتو Z بعدی از آخرین چیپست کوالکام، اسنپ دراگون ۸۳۵ بهره بگیرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)