خانهاخبار
نتیجه نظرسنجی: کاربران ایرانی، چشم انتظار گلکسی اس 8 سامسونگ

نتیجه نظرسنجی: کاربران ایرانی، چشم انتظار گلکسی اس 8 سامسونگ

با وجود گوشی‌های چینی و همچنین سایر تولیدکننده ها با قیمت کمتر و با ویژگی‌هایی خوب، گلکسی اس 8 سامسونگ طرفداران پروپاقرص خودش را دارد.
۱۳۹۶/۱/۲۳

سامسونگ چند روز پیش از نسل جدید گوشی‌های پرچمدارش رونمایی کرد؛ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس که هنوز نیامده هیاهوی زیادی به پا کرده‌اند. نسل جدید گوشی‌های پرچمدار سامسونگ را به راستی می‌توان متفاوت از نسل قبلی دانست؛ نه تنها ویژگی‌های سخت‌افزاری بهتری در این گوشی‌ها به کار گرفته شده، رابط کاربری نیز پیشرفت خوبی داشته است.

image

همچون گوشی‌های تازه‌وارد به بازار، گوشی‌های جدید سامسونگ هم قیمت بالایی دارند؛ چیزیکه خریدشان را برای کاربران دشوار می کند. با این حال پیش بینی شده این گوشی‌ها هم مثل نسل قبلی پرچمداران سامسونگ، فروش خوبی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: مقایسه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با پرچمداران اپل، گوگل، سونی، ال جی و اچ تی سی

در نظرسنجی هفته گذشته از کاربران جی اس ام در مورد خرید گلکسی اس 8 سامسونگ سوال کردیم و همانطور که انتظار می‌رفت گلکسی اس‌های جدید سامسونگ مورد توجه کاربران کشورمان قرار گرفته‌اند. در نظرسنجی انجام شده بیش از نیمی از کاربران (حدود 54 درصد) رای به خرید گلکسی اس 8 داده‌اند. در این میان حدود 32 درصد نیز با قطعیت از نخریدن گوشی جدید سامسونگ گفته‌اند. یکی از دلایل مخالفت کاربران با این گوشی قیمت آن، به‌خصوص در هفته‌های ابتدایی ورود به بازار، است.

image

با وجود گوشی‌های سایر تولیدکننده ها و همچنین چینی با قیمت کمتر و با ویژگی‌هایی خوب آیا مشخصات خیره‌کننده، طراحی زیبا و پشتیبانی خوب گلکسی اس 8 سامسونگ دلایلی قانع‌کننده برای پرداخت بهای زیاد خرید این گوشی است؟ باید منتظر ورود گوشی به بازارهای جهانی و کشورمان باشیم تا ببینیم این بار هم سامسونگ فروش خوبی برای پرچمدارانش به دست می آورد یا نه.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

s sadegh

۱۳۹۶/۱/۲۵
نمی خوام _
نمیخرم +
یک نظر سنجی محلی

حسین

۱۳۹۶/۱/۲۴
نصف شدن galaxy u ultra:
https://youtu.be/oNmLUEE-YAk
مقاومت فوق‌العاده S8 در برابر خم شدن در حالی که قاب پشتی شکسته:
https://youtu.be/vGW4vkqA8Tc
کارکردن S7 edge بعد از 50 دراپ:
https://youtu.be/CvIoZ9_FJrU

سعید

۱۳۹۶/۱/۲۴
دیدین گفتم طرفدارای هنگ تی سی پیداشون میشه میگن بالای ۴ میلیون خخخخ خوب شد دیجیکالا ۲.۸۰۰.۰۰۰ پیشفروش گذاشته تا این گونه افراد بدجوری ضایع بشن اینا حرف هاشون هیچ ارزشی نداره و به همه ثابت شده هیچی بارشون نیست از برندی که طرفداریشو میکنن و بزودی ورشکست میشه به وضوح اینو میشه فهمید??

سعید

۱۳۹۶/۱/۲۴
در ضمن این گوشی ۴ میلیون نیست ۲ میلیون و ۸۰۰ دیجیکالا پیشفروش میکنه یعنی هم قیمت هنگ تی سی galaxy u ultra .خودتون قضاوت کنین خب مشخصه کسی بنجول از رده خارج کپی هنگ تی سی رو کسی نمیخرخ.ه.بهت قول میدم اس۸ در ماه اول ده برابر که هیچ ۲۰ برابر فروش کل تمام گوشی های هنگ تی سی در یک سال فروش خواهد داشت

سعید

۱۳۹۶/۱/۲۴
نه سعید تقلبی متفرقه یعنی هنگ تی سی یعنی glx و گوشی هایی در این سطح.سامسونگ که غوله دنیای موبایله